Lagardère Travel Retail w Polsce po raz kolejny odświeży ofertę komercyjną lotniska w Poznaniu. Tym razem w ramach master koncesji zajmie się przebudową strefy ogólnodostępnej, w której pojawią się nowe koncepty: 1Minute Smacznego! i Salad Story. To kolejny etap współpracy operatora z portem, która trwa nieprzerwanie od 24 lat.
W ramach przebudowy strefy ogólnodostępnej Lagardère Travel Retail w Polsce poszerzy ofertę foodservice’ową lotniska: przekształci 1Minute na 1Minute Smacznego! z dodatkową strefą konsumpcji i ogródkiem sezonowym oraz otworzy nowy lokal pod marką Salad Story. 1Minute Smacznego! to autorska marka operatora, która zadebiutowała kilka lat temu jako pierwszy foodvenience w Polsce. Dynamicznie się rozwija i świetnie odpowiada na potrzeby pasażerów, oferując szybkie, a przy tym smaczne i jakościowe posiłki przygotowywane na miejscu ze świeżych produktów. Z kolei Salad Story to świetnie znana konsumentom sieć szybkiej obsługi serwująca zdrową żywność. Lokal w Poznaniu będzie już 4. działającym w przestrzeni lotniskowej i prowadzonym przez Lagardère Travel Retail w Polsce w ramach współpracy franczyzowej z marką. Oba koncepty doskonale odpowiadają na potrzeby współczesnych klientów w drodze.
Nasza strategia komercjalizacji ma na celu zaspokojenie potrzeb pasażerów i klientów lotniska w obliczu wzrastającego ruchu. Jestem przekonany, że pasażerowie odwiedzający port w Poznaniu docenią ofertę, którą dla nich przygotowaliśmy. Tworząc ją, korzystaliśmy z doświadczeń budowlanych nie tylko w travel retail, ale też w innych segmentach rynku, w których jesteśmy obecni i również intensywnie rozwijamy portfolio – mówi Andrzej Kacperski, prezes zarządu Lagardère Travel Retail w Polsce.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE wrzesień-październik 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Zmieni się też oferta Aelia Beauty. Lagardère Travel Retail w Polsce powiększy powierzchnię sklepu aż o 14 mkw., rozszerzając asortyment m.in. o produkty marek Bohoboco, Cartier i Scalpers. Poza nowymi zapachami, w sklepie znajdzie się też więcej kosmetyków pielęgnacyjnych i makijażowych z opcją Pick&Try dedykowaną małym formatom kosmetyków.
W strefie ogólnodostępnej nie zabraknie też konceptów dobrze już znanych pasażerom lotniska Poznań-Ławica, czyli sklepu znanej międzynarodowej marki Relay oraz kawiarni So Coffee. Oferta Lagardère Travel Retail w Polsce to zawsze połączenie międzynarodowych marek i lokalnych konceptów.
Prezes Portu Lotniczego Poznań-Ławica, Grzegorz Bykowski tak zapowiada zmiany w ofercie lotniska: Pierwsze efekty wieloetapowej przebudowy zaczynają już być widoczne. Jesteśmy w trakcie realizacji wielowymiarowego projektu, który ma na celu poprawić komfort i jakość usług dla naszych pasażerów oraz dostosowanie infrastruktury Portu do rosnącego ruchu lotniczego i oczekiwań podróżujących z naszego lotniska. Już wkrótce zaprosimy naszych Pasażerów do zupełnie nowych powierzchni gastronomicznych. Dzięki tej zmianie Pasażerowie będą mieli możliwość znacznie większego wyboru oraz spędzenia czasu w bardziej komfortowych warunkach przed podróżą. Modernizacja naszego Portu jest inwestycją w przyszłość. Otwieramy się na nowe możliwości i robimy wszystko, by każda podróż zaczynała się u nas w najlepszych warunkach. Czekają nas kolejne etapy przebudowy i mamy nadzieję, że nowe przestrzenie zdadzą egzamin. Do zobaczenia w nowej Ławicy!
Magdalena Pawelczyk, Dyrektor Marketingu i Handlu Port Lotniczy Poznań-Ławica uzupełnia: Jedną z istotnych zmian trwającej przebudowy Portu jest odświeżenie i poszerzenie przestrzeni komercyjnych w strefie ogólnodostępnej. Kluczowym jest dla nas, by zadbać o potrzeby pasażerów i mocno uatrakcyjnić dzisiejszą ofertę gastronomiczną, podążając za obecnymi trendami i standardami dużych regionalnych lotnisk. Niezmiernie cieszy nas współpraca z tak doświadczonym partnerem jak Lagardere Travel Retail, jestem pewna, że zaproponowane nowe formaty przypadną do gustu odwiedzającym, dbając o różnorodność i jakość smaków oraz nowoczesny charakter przestrzeni, jednocześnie uprzyjemniając czas spędzony na poznańskim lotnisku.
Otwarcie nowych punktów handlowych i gastronomicznych to ważny etap w modernizacji lotniska, który jest częścią szerszego projektu przebudowy terminala. Dzięki współpracy Lagardère Travel Retail z Portem Lotniczym Poznań-Ławica, przestrzeń landside zyskuje nowoczesny charakter, dostosowany do potrzeb klientów.
O Lagardère Travel Retail
Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail, który w ramach linii Travel Essentials, Duty Free & Fashion oraz Dining zarządza siecią ponad 5 tys. sklepów działających na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych przestrzeniach koncesjonowanych w 42 krajach i regionach. W 2023 r. sprzedaż Grupy (100%) wyniosła 6,6 mld euro. W Polsce Lagardère Travel Retail działa od 1997 r. – do 2015 r. jako HDS Polska – i rozwija się także w lokalizacjach typowo handlowych (centra, ulice, parki handlowe itd.). W sumie Lagardère Travel Retail w Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Szeroka oferta kreatywnych, szytych na miarę konceptów handlowych wynika wprost z misji firmy, która opiera się na elastycznym odpowiadaniu na potrzeby partnerów biznesowych i ich klientów. Lagardère Travel Retail realizuje tę misję w sposób zrównoważony. W 2019 r. spółka przyjęła globalną strategię PEPS (Planet, Ethics, People, Social), w ramach której zobowiązała się m.in. do promowania lokalnych i odpowiedzialnych produktów, redukcji odpadów oraz osiągnięcia zerowej emisji netto gazów cieplarnianych przed 2050 r.
Źródło: Lagardère Travel Retail
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.