Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadza na rynek nową markę własną – Bosko. Marka zaoferuje szerokie portfolio artykułów w kategoriach food i non-food, które będą dostępne wyłącznie w sklepach i restauracjach należących do sieci. Pierwsze produkty, napoje energetyczne już trafiły do sprzedaży.
Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadza na rynek swoją nową markę własną – Bosko. Pod tym brandem sprzedawane będą zarówno produkty spożywcze, jak i artykuły codziennego użytku. Portfolio produktów food obejmuje m.in. napoje energetyczne, napoje funkcjonalne oraz różnego rodzaju przekąski. W kategorii non-food dostępne będą m.in. torby zakupowe, butelki na wodę, parasole czy drobna elektronika.
Napoje energetyczne, które Bosko pobudzą
Pierwszymi produktami dostępnymi na rynku są napoje energetyczne w wersji klasycznej i bez cukru. W tej linii produktowej obok samego brandu pojawia się deskryptor „Bosko pobudza”, który podkreśla dostarczanie pozytywnej energii konsumentom. Napoje energetyczne trafiły do sprzedaży 4 listopada. Launch kolejnych artykułów zaplanowany jest na pierwszą połowę przyszłego roku.
Wprowadzając na rynek markę Bosko, tworzymy unikalną ofertę dostępną wyłącznie w naszych sieciach, wzbogacając wybór konsumentów i podnosząc atrakcyjność naszych lokali. W pierwszej kolejności postawiliśmy na napoje energetyczne, ponieważ ta kategoria w naszych sieciach dynamicznie się rozwija i świetnie odpowiada na potrzeby podróżnych, osób w drodze do pracy czy podczas zakupów, które potrzebują dodatkowej dawki energii. Napoje Bosko to świetna alternatywa dla marek producenckich – wysokiej jakości produkty o wyjątkowym smaku zostały opracowane dzięki testom konsumenckim i oferowane są w atrakcyjnej cenie – podkreśla Dariusz Sinkiewicz dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.
Produkty spod marki Bosko mają nie tylko zaspokajać potrzeby konsumentów, ale także poprawiać nastrój i oferować codzienne przyjemności.
Marka Bosko to obietnica małych doznań, które zapewniają wyjątkowe wrażenia smakowe oraz wizualne. Wierzymy, że drobne przyjemności mogą mieć wielki wpływ na nastrój i jakość życia, dlatego chcemy, aby Bosko kojarzyło się z pozytywnymi emocjami i dawaniem dobrej energii. Jeśli energetyk, to przede wszystkim Bosko pobudza; a woda taka, że Bosko nawadnia. Słodycze? Tylko takie, które Bosko smakują – dodaje Magdalena Charczuk, dyrektor ds. marketingu i innowacji, Lagardère Travel Retail w Polsce.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE wrzesień-październik 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Dystrybucja i promocja
Produkty marki Bosko będą dostępne w ponad 500 punktach sprzedaży w całej Polsce, w sieciach takich jak Relay, 1Minute, 1Minute Smacznego!, Inmedio oraz innych lokalach należących do Lagardère Travel Retail. Szeroka sieć punktów zlokalizowana jest na lotniskach, dworcach kolejowych, stacjach metra oraz w kluczowych lokalizacjach miejskich, zapewniając wygodny dostęp do produktów zarówno dla podróżnych, jak i lokalnych klientów.
Launchowi marki Bosko towarzyszą działania promocyjne w punktach sprzedaży. W lokalizacjach miejskich dostępna jest promocja “druga sztuka za 50%”, natomiast na lotniskach klienci mogą skorzystać z oferty “2+1 gratis”. Specjalną ofertę przygotowano także dla uczestników programu lojalnościowego Kameleon, którzy drugą sztukę napoju otrzymają za 1 zł. Działania promocyjne potrwają do końca listopada.
Marka Bosko powstała we współpracy z agencją Dragon Rouge, która odpowiedzialna była za stworzenie strategii oraz identyfikację wizualną marki.
O Lagardère Travel Retail
Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail, który w ramach linii Travel Essentials, Duty Free & Fashion oraz Dining zarządza siecią ponad 5 tys. sklepów działających na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych przestrzeniach koncesjonowanych w 42 krajach i regionach. W 2023 r. sprzedaż Grupy (100%) wyniosła 6,6 mld euro. W Polsce Lagardère Travel Retail działa od 1997 r. – do 2015 r. jako HDS Polska – i rozwija się także w lokalizacjach typowo handlowych (centra, ulice, parki handlowe itd.). W sumie Lagardère Travel Retail w Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Szeroka oferta kreatywnych, szytych na miarę konceptów handlowych wynika wprost z misji firmy, która opiera się na elastycznym odpowiadaniu na potrzeby partnerów biznesowych i ich klientów. Lagardère Travel Retail realizuje tę misję w sposób zrównoważony. W 2019 r. spółka przyjęła globalną strategię PEPS (Planet, Ethics, People, Social), w ramach której zobowiązała się m.in. do promowania lokalnych i odpowiedzialnych produktów, redukcji odpadów oraz osiągnięcia zerowej emisji netto gazów cieplarnianych przed 2050 r.
Źródło: Lagardère Travel Retail
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.