Lavazza – czołowa włoska firma kawowa ogłasza konkurs „Ciesz się włoskim espresso i wygrywaj”. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć niepowtarzalne, atrakcyjne nagrody, które wyrażają pasję do kawy najwyższej jakości. Konkurs rozpoczął się 26 sierpnia i potrwa do 4 października 2024 roku.
Lavazza zaprasza do wzięcia udziału w konkursie „Ciesz się włoskim espresso i wygrywaj”. Aby wziąć w nim udział, należy zakupić dowolną kawę z linii Lavazza Espresso w sklepie stacjonarnym lub internetowym, zachować paragon i zarejestrować go na stronie odkryjswiatespresso.pl, gdzie znajduje się regulamin konkursu. Zadaniem uczestnika jest napisanie swojej inspirującej historii kawowej zaczynając od zdania „Najchętniej piję espresso…”, a następnie wysłanie zgłoszenia konkursowego. Na uczestników czeka również zadanie specjalne – opisanie krok po kroku procesu przygotowania perfekcyjnego espresso oraz przesłanie zdjęcia zrobionego podczas degustacji. Tekst opisu powinien mieć maksymalnie 300 znaków.
W puli nagród znajdują się 32 przenośne ekspresy kawowe, 8 voucherów pieniężnych – każdy z nich o wartości 10 000 PLN oraz nagroda specjalna, którą stanowią ekspres i młynek Nuova Simonelli, roczny zapas kawy ziarnistej Espresso Barista 12 kg, a także profesjonalne szkolenie baristyczne w warszawskim Lavazza Traning Center, które poprowadzi trener główny marki Lavazza w Polsce – Arkadiusz Domurad.
W Lavazza pragniemy być blisko polskich konsumentów i zapewniać im niezwykłe doświadczenia kawowe. Za pośrednictwem atrakcyjnych nagród konkursowych takich jak nagroda specjalna w postaci profesjonalnego szkolenia baristycznego w Lavazza Training Center w Warszawie, chcemy dzielić się ekspercką wiedzą, dając jednocześnie możliwość zgłębiania tajników kawowego uniwersum. Zapraszamy wszystkich miłośników kawy do wzięcia udziału w konkursie. Powodzenia! – komentuje Karen Laesch – dyrektor marketingu regionu DACH&Polska w Grupie Lavazza.
RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<
Centrum Szkoleniowe Lavazza
Szkolenie zostanie przeprowadzone w pierwszym w Polsce Centrum Szkoleniowym Lavazza, symbolu specjalistycznej wiedzy, badań i kawowych eksperymentów. Warszawskie Centrum Szkoleniowe, zlokalizowane w Forcie 8 – przestrzeni komercyjnej, która powstała w zrewitalizowanych XIX-wiecznych koszarach na warszawskim Służewie zaaranżowano we włoskim stylu, z zachowaniem wszelkich udogodnień i rozwiązań typowych dla centrów szkoleniowych Lavazzy na całym świecie.
O wyjątkowości warszawskiego Centrum, obok doskonałego wyposażenia technicznego, decydują także unikatowe kompetencje i umiejętności jego instruktorów, którzy pozostają w stałym kontakcie z Międzynarodowym Centrum Szkoleniowym w turyńskiej centrali firmy – niedawno certyfikowanym przez SCA (Specialty Coffee Association) jako ośrodek szkoleniowy klasy premium.
Szkolenie przeprowadzi Arkadiusz Domurad, który w roli trenera baristów spełnia się od przeszło 14 lat, mając na swoim koncie ponad 3500 wyszkolonych kursantów, a wśród nich znajdujemy m.in. zwycięzców prestiżowych imprez branżowych. Arkadiusz to również utytułowany Vice Mistrz Polski Baristów, a także II Vice Mistrz Polski Latte Art. Od lat angażuje się również w świat kawy wysokiej jakości i międzynarodowego stowarzyszenia – Speciality Coffee Association. Jako dwunasty Polak został certyfikowanym trenerem SCA i posiada tytuł Authorized SCA Trainer. Swoją pasją do kawy zaraża innych jednocześnie szlifując swój warsztat.
O Grupie Lavazza
Lavazza, założona w Turynie w 1895 roku, jest własnością rodziny Lavazza od czterech pokoleń. Obecnie Grupa jest jednym z wiodących graczy na globalnej scenie kawowej, z obrotami przekraczającymi 3 miliardy euro i portfolio najlepszych marek, które są liderami na swoich rynkach, takich jak Lavazza, Carte Noire, Merrild i Kicking Horse.
Jest aktywna we wszystkich sektorach biznesowych i prowadzi działalność na 140 rynkach, z 8 zakładami produkcyjnymi w 5 krajach i około 5500 współpracownikami na całym świecie. Globalna obecność Grupy jest wynikiem ponad 125 lat rozwoju, a ponad 30 miliardów filiżanek kawy Lavazza produkowanych każdego roku jest świadectwem niezwykłej historii sukcesu, której celem jest dalsze oferowanie najlepszej możliwej kawy, we wszystkich formach, poprzez skupienie się na każdym aspekcie łańcucha dostaw, od wyboru surowca do produktu w filiżance.
Grupa Lavazza zrewolucjonizowała kulturę kawy poprzez ciągłe inwestowanie w badania i rozwój: od intuicji, która wyznaczyła najwcześniejszy sukces firmy – mieszankę kawy – po rozwój innowacyjnych rozwiązań opakowaniowych; od pierwszego espresso wypitego w kosmosie po dziesiątki patentów przemysłowych. Zdolność do wyprzedzania czasów znajduje również odzwierciedlenie w skupieniu się na zrównoważonym rozwoju – ekonomicznym, społecznym i środowiskowym – który zawsze był punktem odniesienia dla kierowania strategiami korporacyjnymi.
“Budzenie lepszego świata każdego ranka” to cel korporacyjny Grupy Lavazza, mający na celu tworzenie zrównoważonej wartości dla akcjonariuszy, współpracowników, konsumentów i społeczności, w których działa, łącząc konkurencyjność z odpowiedzialnością społeczną i środowiskową.
Materiał powstał we współpracy z marką Lavazza
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.