Leśne Runo wprowadza program lojalnościowy

Udostępnij artykuł

Kartę Stałego Klienta sieci Leśne Runo otrzymać będzie można po dokonaniu przynajmniej ośmiu zakupów o wartości ponad 10 zł w okresie 60 dni. Wszystkie transakcje odnotowywane będą na kuponie, który klient otrzyma przy pierwszym zakupie. Po spełnieniu warunków i wyrażeniu zgody na udział w programie, klient otrzyma Kartę Stałego Klienta, uprawniającą go do 10-procentowego rabatu na wszystkie zamówienia.

– Program lojalnościowy to propozycja przede wszystkim dla naszych całorocznych klientów – mówi Tomasz Sztylko, odpowiedzialny za rozwój sieci.  – Są to osoby podróżujące po Polsce w celach biznesowych, przywiązane do naszych restauracji, ceniące smaczną kuchnię i miłą obsługę. Karta Stałego Klienta pozwoli im zaoszczędzić na posiłku, a jednocześnie zachęci do częstszego odwiedzania naszych lokali – dodaje.

Karta Stałego Klienta obowiązuje we wszystkich restauracjach Leśne Runo – zarówno franczyzowych, jak i będących własnością Towarzystwa Przyjaciół Polskiej Kuchni SA. Nie jest to karta imienna, lecz indywidualnie numerowana. Szczegółowy regulamin programu lojalnościowego dostępny jest na stronie www.lesneruno.pl.

Leśne Runo powstała w roku 2001. Obecnie pod tym szyldem działa 14 restauracji, w tym 10 będących własnością TPPK SA oraz cztery funkcjonujące na zasadzie franczyzy. Wszystkie restauracje zlokalizowane są przy głównych drogach krajowych, w sąsiedztwie stacji paliw różnych marek. Leśne Runo zatrudnia 91 osób. W tym roku do sieci dołączyły dwie restauracje. Ostatnio otwarty został obiekt w miejscowości Nowa Dęba w województwie podkarpackim. Nowa restauracja zlokalizowana jest przy stacji Statoil, przy drodze krajowej nr 9 Radom-Rzeszów.

Cechą wyróżniającą Leśne Runo spośród innych sieciowych firm gastronomicznych jest połączenie polskiej tradycji kulinarnej z nowoczesnymi standardami obsługi, charakterystycznymi dla restauracji typu fast food.
Zgodnie z nazwą marki, restauracje oferują dania przygotowane na bazie produktów naturalnych z dodatkiem owoców runa leśnego. Zróżnicowanie i bogactwo kuchni polskiej, w połączeniu z właściwie dobraną technologią, pozwala restauracjom Leśne Runo konkurować na naszym rynku z zagranicznymi sieciami gastronomicznymi.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 20.04.2010
Aktualizacja: 20.04.2010