Łódzka Organizacja Turystyczna: 100 podmiotów w ramach bonu turystycznego

Udostępnij artykuł
Polski Bon Turystyczny jest nową formą wsparcia dla polskich rodzin w sytuacji kryzysu związanego z pandemią COVID-19. Jednocześnie ma wpłynąć na ożywienie polskiej gospodarki turystycznej, gdyż świadczenie można wykorzystać wyłącznie w granicach Polski. W samej Łodzi bon można zrealizować w łącznie ponad 100 obiektach noclegowych i imprezach turystycznych. Łódzka Organizacja Turystyczna kompleksowo zebrała oferty dostępne w mieście. Można się z nimi zapoznać na stronie www.lodz.travel/bon

Praktycznie od razu po opublikowaniu przez POT i ZUS listy obiektów i biur przyjmujących bon turystyczny, podjęliśmy decyzję aby na portalu turystycznym www.lodz.travel/bon na bieżąco pokazywać te produkty, które można zakupić w Łodzi. W komunikacji używamy nazw handlowych, aby ułatwić turystom korzystanie z oferty. Dzięki współpracy z Polską Organizacją Turystyczną i Miastem Łódź już za moment ruszymy z promocją tego działu wśród polskich turystów, zachęcając do wypadu turystycznego do Łodzi z wykorzystaniem wsparcia finansowego jakim jest bon turystyczny – Tomasz Koralewski, prezes zarządu Łódzkiej Organizacji Turystycznej.

Polski Bon Turystyczny można zrealizować w obiekcie noclegowym lub w trakcie imprezy turystycznej, pod warunkiem, że podmiot świadczący usługę został zarejestrowany na portalu Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) www.bonturystyczny.polska.travel W związku z tym bon można zrealizować np. w hotelu, pensjonacie, gospodarstwie agroturystycznym czy w trakcie imprezy (wycieczki, kolonii) organizowanej przez biuro podróży lub organizację pożytku publicznego.

ŚWIAT HOTELI czerwiec-lipiec 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Jakie oferty w ramach Bonu znajdziemy w Łodzi?

Wziąwszy pod uwagę oferty zaproponowane przez: obiekty noclegowe na terenie Łodzi, biura podróży posiadające Łódź w programach swoich imprez oraz biura podróży działające na terenie Łodzi, w bazie zarejestrowano łącznie ponad 100 podmiotów. Łódzka Organizacja Turystyczna, działając na mocy oficjalnego porozumienia z Polską Organizacją Turystyczną, zebrała te wszystkie oferty na portalu www.lodz.travel/bon Użytkownik portalu może w bardzo wygodny sposób przeglądać wszystkie zgromadzone oferty, ponieważ na stronie uwzględniono zarówno nazwy marketingowe (sprzedażowe) obiektów, jak i nazwy rejestrowe przedsiębiorstw i organizacji, czyli takie, które znajdziemy w bazie POT.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 31.08.2020
Aktualizacja: 31.08.2020