Louvre Hotels Group kontynuuje akcję CSR

W ubiegłym roku zaproszono do współpracy Fundację Polska bez barier, chcąc zapewnić pełną dostępność swoich przestrzeni hotelowych osobom z niepełnosprawnościami. Akcja, pod hasłem Live my lifestyle, skierowana jest do wszystkich gości odwiedzających hotele marek należących do Louvre Hotels Group – Campanile, Golden Tulip, Premiere Classe oraz Metropolo by Golden Tulip.

Fundacja, jeszcze w 2019 roku, przeprowadziła audyty hoteli, chcąc sprawdzić, jak obiekty są odbierane przez osoby z różnym rodzajem niepełnosprawności. Drugim etapem były szkolenia oraz warsztaty dla pracowników każdego szczebla z zakresu profesjonalnej obsługi oraz savoir vivre wobec osób z niepełnosprawnościami. Podsumowaniem współpracy między LHG a Fundacją Polska bez barier było wypracowanie odpowiednich rozwiązań i procedur, zarówno dla samych przestrzeni hotelowych, jak i zachowań kadry pracowniczej.

Louvre Hotels Group to firma odpowiedzialna społecznie, której celem są długofalowe akcje, wpisane do strategii Grupy, a nie jedynie jednorazowe kroki, stąd rozpoczęcie działań skierowanych do osób z niepełnosprawnościami – mówi François Delattre, Director Integration Management, odpowiedzialny za nadzór operacyjny nad dwoma krajami: Polską i Niemcami. – Współpraca pomiędzy Louvre Hotels Group a Fundacją Polska bez barier od początku przebiegała pomyślnie. Atmosfera wokół projektu pozwoliła na wypracowanie zadowalających rozwiązań dla obu stron, czyli Gościa i hotelu – dodaje François Delattre.

Z początkiem roku Louvre Hotels Group rozpoczęła realizację kolejnych zapowiadanych założeń projektu Live my lifestyle. Większość hoteli, należących do Grupy, została wyposażona w pętle indukcyjne – urządzenia dedykowane osobom słabo słyszącym i korzystających z aparatów słuchowych, które umożliwiają odbiór nieskazitelnie czystego i wyraźnego dźwięku przez jeden z elementów aparatu słuchowego, tj. cewkę telefoniczną. Bezdyskusyjny jest fakt, że przestrzeń hotelowa z zainstalowaną petlą indukcyjną, staje się bardziej przyjazna osobom z takim rodzajem niepełnosprawności i jednocześnie pozwala na bardziej komfortowy pobyt w hotelu.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Louvre Hotels Group przygotowała również kampanię video promującą akcję Live my lifestyle, która miała swoją premierę 6 marca 2020. Spot dostępny w serwisie Youtube oraz na profilach Facebook: Campanile, Golden Tulip oraz Metropolo by Golden Tulip.

Akcja spotkała się z dużym zaangażowaniem wśród zespołu, pracownicy doskonale poradzili sobie z tą tematyką, pierwsi goście, którzy skorzystali z zaproponowanych rozwiązań, zostawili same pozytywne komentarze. To sprawia, że projekt z pewnością będzie kontynuowany w kolejnych miesiącach – podsumowuje François Delattre.

Niepełnosprawność już dawno przestała być kojarzona z osobami, które życie spędzają w domu, mają ograniczony dostęp do świata zewnętrznego czy są wyłączone z aktywnego życia. Osoby z niepełnosprawnościami podróżują coraz chętniej i w coraz dalsze zakątki świata. Nie jest to już wyjątkowa sytuacja! Dodatkowo dzięki regulacjom prawnym oraz różnym formom dofinansowań, pochodzących od fundacji, mogą podróżować w komfortowych i przyjaznych warunkach. Ważne jest także, że coraz więcej obiektów została dostosowana do ich potrzeb. Do grona takich hoteli dołączyła również grupa Louvre Hotels Group.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.