Louvre Hotels Group włącza gości w proekologiczne działania

Choć jakość usług, lokalizacja i cena wciąż pozostają głównymi czynnikami wpływającymi na wybory gości, to proekologiczna postawa hotelu odgrywa coraz istotniejszą rolę w procesie decyzyjnym. Większość oczekuje podejmowania działań na rzecz szeroko pojętej ochrony środowiska – i nie jest to nowe zjawisko1. Goście coraz rzadziej akceptują też sytuację, gdy hotel nie daje im możliwości realizowania proekologicznych praktyk, które zaadaptowali już w domu. Louvre Hotels Group wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. Z jednej strony zapraszając gości do wspólnych działań na rzecz redukcji odpadów oraz śladu węglowego i wodnego generowanych przez hotele. Z drugiej – sięgając po nowoczesne rozwiązania w zakresie przyjaznej środowisku chemii gospodarczej.
Kampania edukacyjna na rzecz zrównoważonego pobytu

W kwietniu Campanile rozpocznie w mediach społecznościowych pilotażową kampanię edukacyjną. Hotele zaproszą gości, by podczas pobytu aktywnie włączyli się w proekologiczną politykę marki. Infografiki przypomną o tym, że w myśl powiedzenia o kropli, która drąży skałę, drobne z pozoru decyzje podejmowane podczas wykonywania codziennych czynności mają znaczenie, jeśli stanowią część zmiany nawyków całego społeczeństwa. Po złagodzeniu obowiązujących obostrzeń pandemicznych i ponownym otwarciu branży kampania będzie kontynuowana w przestrzeniach hotelowych.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

Celem jest włączenie naszych gości w troskę o zrównoważony rozwój branży hotelarskiej. Zachęcamy więc, by podczas pobytu nie zapominali o dobrych, proekologicznych praktykach, które wielu z nich z powodzeniem stosuje już w domu. Koncentrujemy się na wskazówkach związanych z redukcją śladu węglowego i wodnego. Zachęcamy na przykład do oszczędzania wody poprzez rezygnację z codziennego oddawania ręczników do prania. Także do wspierania nas w segregowaniu odpadów poprzez korzystanie ze specjalnych koszy do segregacji udostępnionych gościom w wybranych hotelach – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.

Zrównoważona higiena w trosce o zdrowie ludzi i ochronę środowiska

W związku z pandemią COVID-19 w ostatnim roku na pierwsze miejsce pośród wyzwań stojących przed branżą hotelarską wysunęła się kwestia szczególnej troski o czystość w pokojach i częściach publicznych hotelu. Nie oznacza to jednak, że dążenie do zapewnienia najwyższych standardów higienicznych musi zepchnąć na dalszy plan wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju. By chronić zarówno środowisko naturalne, jak i zdrowie gości, Louvre Hotels Group nawiązało współpracę z firmą Diversey.

Polskie hotele marek Campanile, Première Classe i Golden Tulip, w tym krakowski hotel Metropolo by Golden Tulip, używają produktów Diversey. Wybrane środki czyszczące posiadają unijny certyfikat Ecolabel. Wszystkie dostarczane są do hoteli w skoncentrowanej postaci, co pozwala ograniczyć odpady oraz lepiej zarządzać zużyciem wody i samych detergentów. Dzięki temu możemy utrzymywać najwyższe standardy higieniczne w przestrzeniach hotelowych, nie zaniedbując przy tym troski o środowisko – mówi Danuta Marcinkowska.

1 Zob. I. Krupa, E. Wszędobył-Skulska. ‘Pro-Ecological Hotel Policies As Assessed By Guests’. Tourism 2017, 27/2, s. 57–62.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.