Louvre Hotels Group z tytułem Great Place to Work

Udostępnij artykuł
Certyfikat przyznawany jest pracodawcom, którzy wyróżniają się na rynku pod względem szczególnie komfortowych warunków pracy. Co najbardziej cieszy zarząd Grupy to fakt, że wyróżnienie przyznawane jest m.in. na podstawie relacji i ankiet przeprowadzanych wśród pracowników.

W lipcu br. po zebraniu wyników wszystkich ankiet i przeprowadzeniu stosownych badań, komisja przyznająca certyfikaty „Great Place to Work” zdecydowała się włączyć LHG do grona przedsiębiorstw spełniających najwyższe standardy, wytyczone przez lata przez największe firmy na rynku. Od teraz Louvre Hotels Group może używać zastrzeżonego, jedynie dla nagrodzonych, symbolu „Great Place to Work”.

– To dla nas wspaniała wiadomość i cenny feedback. Certyfikat oznacza, że w naszych strukturach tworzymy atmosferę przyjazną pracownikom, a więc idziemy właściwą ścieżką, którą wcześniej wyznaczylismy – komentuje przyznanie nagrody François Delattre, director integration management w Louvre Hotels Group. – Certyfikat „Great Place to Work” to potwierdzenie satysfakcji pracowników, z którą stykamy się każdego dnia. Pracownicy każdego szczebla mogą liczyć na równe i właściwe traktowanie, a jasno wytyczona ścieżka kariery i przykłady ludzi, którzy nią podążają, pokazują, że w LHG kierujemy się właściwym kodeksem zasad i obyczajów– dodaje François Delattre.

Inicjatywa „Great Place to Work” wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych i sięga 1981 roku. Wówczas jeden z dziennikarzy z Nowego Jorku poprosił Roberta Leveringa i Miltona Moskowitza o stworzenie listy 100 najlepszych, z perspektywy pracowników, przedsiębiorstw w USA. Po blisko 40 latach przedsięwzięcie analizuje rynki w przeszło 50 krajach, regularnie kontrolując blisko 10 tys. miejsc pracy. Dane, które wpływają na decyzję o przyznaniu certyfikatu to m.in. zaangażowanie i satysfakcja pracowników oraz benefity, które otrzymują. Szczególnie ważne, że to sami pracownicy decydują o przyznaniu nagrody pracodawcy. Oznacza to, że nagroda nie wynika jedynie z zaangażowania zarządu i wysoko postawionych managerów, ale jest rezultatem opinii i decyzji każdego z pracowników. Otrzymanie certyfikatu jest dużą motywacją do dalszej pracy i dbania o najwyższe standardy obsługi zarówno klientów, jak i wszystkich osób tworzących Louvre Hotels Group.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 24.09.2019
Aktualizacja: 25.09.2019