Magdalena Kamecka z Moxy Warsaw Praga z nagrodą od Marriott

Udostępnij artykuł

Marriott International ogłosił globalnych laureatów nagród Moxy Hotels 2023 Performance Awards. Główną nagrodę w kategorii „Sprzedawca Roku” otrzymała Magdalena Kamecka z Moxy Warsaw Praga. Sieć doceniła jej wyniki sprzedażowe, osiągnięcia, pasję i zaangażowanie w codzienną pracę na rzecz rozwoju marki.

Magdalena Kamecka z Moxy Warsaw Praga

Bardzo dziękuję za tę nagrodę. Jestem niezwykle wzruszona i zaszczycona. To dla mnie ogromne wyróżnienie, ale też motywacja do dalszej pracy, która jest moją prawdziwą pasją. Hotel Moxy Warsaw Praga to miejsce ciekawe, przyjazne, pełne pasjonatów i zawodowych wyzwań. Cieszę się, że jestem częścią tego zespołu. Dziękuję  mojemu pracodawcy – prezesowi Grupy Dobry Hotel – za zaufanie oraz Katalin Vajdzie za nominację –  mówi Magdalena Kamecka – manager sprzedaży w Moxy Warsaw Praga.

Jak poinformował Brian Jaymont – starszy dyrektor, globalny lider marki Courtyard by Marriott, Aloft Hotels, Moxy Hotels – w sierpniu Magdalena Kamecka zostanie zaproszona do Waszyngtonu na uroczystość, podczas której uhonorowani zostaną tegoroczni laureaci Moxy Hotels 2023 Performance Awards.

Magdalena Kamecka dobrze zna rodzinę Marriott i jej marki. Przez 10 lat pracowała w Hotelu Bristol w centrum Warszawy – funkcjonującego pod marką The Luxury Collection . Zajmowała tam managerskie stanowiska sprzedażowe. Od 2021 roku zajmuje stanowisko sales & marketing managera w Moxy Warsaw Praga.

ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

świat Hoteli marzec-kwiecień 2024

Magda jest niezwykle kreatywna, komunikatywna, zaangażowana, profesjonalna, przyjazna i pracowita. Szuka rozwiązań, a nie problemów. Potrafi motywować i angażować innych. Pracuje z ogromną pasją, jest lojalna wobec firmy, zorientowana na cel, maksymalizuje konwersję biznesu zgodnie z celami budżetowymi hotelu i co ważne – jest bardzo dumna z produktu i oferty, które sprzedaje. Ma także stałe i bardzo dobre relacje z klientami biznesowymi hotelu, którym poświęca wiele uwagi, by spełnić ich oczekiwania. Jestem przekonana, że właśnie te argumenty, cechy i dokładnie udokumentowane w nominacji wyniki sprzedażowe zdecydowały o przyznaniu Magdzie tej nagrody – podkreśla Katalin Vajda, dyrektor operacyjna regionu centrum w Grupie Dobry Hotel, do niedawna kapitan Moxy Warsaw Praga.

To kolejna globalna nagroda dla zespołu Moxy Warsaw Praga i Polski przyznana przez Marriott International. W 2019 roku Katalin Vajda otrzymała nagrodę Marriott Select Brands Awards i została Kapitanem Roku Moxy Hotels. W 2023 roku Emilia Domańska otrzymała prestiżową nagrodę J. Willard Marriott Award of Excellence, przyznawaną przez sieć Marriott International.

O Hotel Moxy Warsaw Praga

Został otwarty w 2019 roku. Zarządzany jest przez spółkę Dobry Hotel. Mieści się w zrewitalizowanym kompleksie Centrum Praskie Koneser, powstałym na terenie słynnej w XIX wieku gorzelni „Koneser”. Niedaleko hotelu znajdują się warszawskie Bulwary Wiślane, Zoo, Stare Miasto i Stadion Narodowy. Cechą charakterystyczną Moxy Warsaw Praga jest duże lobby, w którego centrum znajduje się recepcja połączona z barem, otwartym 24 godziny na dobę. Hotel oferuje 141 pokoi z widokiem na ulicę Ząbkowską i tętniący życiem plac Konesera.

Moxy Warsaw Praga jest jednym z trzech warszawskich hoteli zarządzanych przez Dobry Hotel. Obecnie Grupa ma w swoim portfolio 23 obiekty w atrakcyjnych turystycznie i biznesowo regionach i miastach Polski – w Trójmieście, Jastarni, Mikołajkach, Kołobrzegu, Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie, Krakowie i Zakopanem.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 13.06.2024
Aktualizacja: 13.06.2024