Makro podsumowuje udział w 26. Finale WOŚP

Udostępnij artykuł
– Razem z szefami z Klubem Szefów Kuchni przygotowaliśmy 4500 litrów zupy pomidorowej z warzywami i wołowiną, która okazała się strzałem w dziesiątkę, świetnie rozgrzewa Warszawiaków w ten bardzo zimny dzień – mówi Paweł Serafin, szef kuchni Akademii Inspiracji Makro w Warszawie. – Uczestniczymy również w specjalnie stworzonej restauracji pop-up, która serwuje wyśmienite dania dla zaproszonych gości – dodaje Michał Grzywacz, szef kuchni pokazowej hali Makro nr 1 w Warszawie. Pieniądze zebrane za te wyjątkowe poczęstunki trafiły do puszek WOŚP.

– Pod Pałac Kultury przyjechało bardzo dużo osób, które chcą pomagać – mówi Cezary Powała, szef kuchni pokazowej hali Makro nr 1 w Warszawie. – Przygotowania do finału rozpoczęły się pół roku temu i przebiegły bardzo sprawnie, m.in. dzięki wsparciu takich firm, jak Makro Polska – wyjaśnia Jarek Walczyk, prezes Fundacji Klubu Szefów Kuchni.

Dodatkowo sieć hurtowni przekazała na licytację szkolenia w Akademii Inspiracji Makro w Warszawie oraz specjalną kolację “szytą na miarę”, którą dla zwycięzcy aukcji przygotują Michał Grzywacz i Cezary Powała, szefowie kuchni pokazowej hali Makro nr 1 w Warszawie.

Zebrane fundusze zostaną przekazane na wyrównanie szans leczenia noworodków na podstawowych oddziałach neonatologicznych poprzez doposażenie ich w specjalistyczny sprzęt ratujący życie i zdrowie dzieci.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 19.01.2018
Aktualizacja: 31.10.2018