Makro stawia na cyfryzację

Udostępnij artykuł
Sieć hurtowni Makro Polska wprowadziła do swojej aplikacji mobilnej szereg rozwiązań i udogodnień dla klientów, m.in. rabaty dostępne wyłącznie dla użytkowników aplikacji oraz funkcję bezpośredniego kontaktu z przedstawicielem handlowym. Poprzez aplikację klienci mogą także znaleźć najbliższą halę Makrow okolicy, sprawdzić godziny otwarcia i wyznaczyć trasę dojazdu, przeglądać nowości i gazetki z aktualną ofertą oraz tworzyć własne listy zakupów. Aplikacja zawiera również wirtualną kartę klienta, dzięki czemu tradycyjna wersja plastikowa nie jest konieczna do wejścia na halę i dokonania zakupów.

Aplikacja Makro jest dostępna zarówno na telefony z systemem operacyjnym Android, jak i iOS. Można pobrać ją bezpłatnie z Google Play lub App Store. Przy rejestracji wystarczy podać NIP działalności gospodarczej oraz numer karty klienta Makro.

Rozwój aplikacji mobilnej wpisuje się w głęboką transformację cyfrową, jaką przechodzi Makro Polska, by jak najlepiej sprostać oczekiwaniom klientów. W tym celu sieć hurtowni wprowadziła również nowoczesny system zamówień, m.in. stronę internetową www.makro-dla-gastronomii.pl, na której zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 07.03.2018
Aktualizacja: 31.10.2018