Marek Łyszczak, SCM: Śniadania w hotelu to sezonowe propozycje oraz różnorodność smaków

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] Na podstawie badań, zleconych w pięciu największych sieciach hoteli w Polsce stwierdzono, iż niemal 87 proc. odwiedzających gości, decyduje się na wybór oferty noclegowej wraz z śniadaniem – to dla nas jasny sygnał, iż pierwszy posiłek dnia jest jednocześnie tym, do którego przywiązujemy największą uwagę. Nic więc dziwnego, iż wraz z rozwojem całej kategorii śniadań, zauważalne zmiany dotyczą również napojów – mówi w komentarzu Marek Łyszczak, Brand Ambassador Monin i Vitamix.

Marek Łyszczak, SCM

Na podstawie badań, zleconych w pięciu największych sieciach hoteli w Polsce stwierdzono, iż niemal 87 proc. odwiedzających gości, decyduje się na wybór oferty noclegowej wraz z śniadaniem – to dla nas jasny sygnał, iż pierwszy posiłek dnia jest jednocześnie tym, do którego przywiązujemy największą uwagę. Nic więc dziwnego, iż wraz z rozwojem całej kategorii śniadań, zauważalne zmiany dotyczą również napojów.

Aktualne trendy oraz nowości w kategorii napojów podawanych podczas śniadań hotelowych obejmują przede wszystkim sezonowe propozycje oraz różnorodność smaków – goście coraz częściej oczekują zdrowych smoothie z dodatkiem puree owocowego, jak chociażby Monin Mango Puree oraz napojów niskosłodzonych, takich jak herbaty mrożone na bazie koncentratów Monin Peach Tea lub Lemon Tea. Co więcej, cała kategoria produktów Pure by Monin w sześciu różnych wersjach smakowych, już teraz świetnie sprawdza się w wielu miejscach, z których korzystają osoby o zupełnie zróżnicowanych preferencjach żywieniowych – brak dodatku klasycznego cukru, za wyjątkiem naturalnej fruktozy powoduje, iż… Cały komentarz publikujemy w Świat Hoteli listopad-grudzień 2023. Kliknij, aby zapoznać się z pełną treści

Świat Hoteli listopad-grudzień

Źródło: Świat Hoteli

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.