Marki Tymabark i Nutella w menu McDonald’s

Udostępnij artykuł

Croissant bez nadzienia sprzedawany jest w ramach promocyjnej oferty "Strefa dobrych cen" i kosztuje 3 zł. Croissanty z dżemem wiśniowym i Nutellą kosztują 5 zł, a z szynką i serem – 5,50 zł. Zestawy z dowolną małą kawą kosztują odpowiednio: z croissantem bez nadzienia – 5,50 zł, z croissantem na słodko – 7 zł, z nadzieniem szynki i sera – 7,50 zł.
Croissanty promowane są pod hasłem "Świeżo upieczone śniadanie". Croissanty dostępne są także w zestawach dla dzieci Happy Meal. Wszystkie produkty będą dostępne w ofercie restauracji McDonald’s od początku kwietnia 2010 roku we wszystkich restauracjach sieci w kraju. Do tej pory promocja odbywała sie zarówno w indoorze, jak i outdoorze, choć obecnie działania te zostały częściowo wstrzymane w związku z obecną sytuacją w kraju.
Z oferty śniadaniowej można korzystać we wszystkich restauracjach McDonald’s do godziny 10:30, a w weekendy do 11:00 (z wyjątkiem restauracji znajdujących się w centrach handlowych). Menu śniadaniowe McDonald’s to oferta kanapek przygotowanych na bazie pieczywa pszennego, które serwowane są one do wyboru: z sadzonym jajkiem, bekonem, kurczakiem lub wieprzowiną. Odrębna linia kanapek to tosty (do wyboru: z bekonem, szynką, i serem cheddar). Ponadto w menu znalazła się tortilla. Poszczególne kanapki można także zamawiać w zestawach z frytkami lub małą sałatką do wyboru.
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce około 240 restauracji, które zatrudniają ponad 13 500 osób. 92 z nich to obiekty prowadzone przez 46 licencjobiorców.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 14.04.2010
Aktualizacja: 14.04.2010