Marta Skrobańska Marketing & Quality Managerem w poznańskim IBB Andersia

Udostępnij artykuł
Związana z hotelem od 15 lat, pełniąca ostatnio funkcję Marketing & PR Managera Marta Skrobańska właśnie objęła stanowisko Marketing & Quality Managera.

Marta Skrobańska jest absolwentką Europejskiego Uniwersytetu Viadrina we Frankfurcie nad Odrą, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz Akademii Ekonomicznej (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny) w Poznaniu.

Z poznańskim hotelem związania od 2006 roku. Brała udział w jego otwarciu. Pracując później w kilku działach, obserwując i ucząc się funkcjonowania z różnych perspektyw – od działu administracji, przez szkolenia, dział sprzedaży, dział marketingu, a ostatnio również wspierając dział gastronomii. Jako kierownik działu sprzedaży i marketingu brała udział w organizacji wielu eventów i imprez, a jako Marketing & PR Manager z sukcesem promowała Andersię w kraju i poza jego granicami. Przez 10 lat wspierała również działania promocyjne innych hoteli sieci IBB Hotel Collection, zarówno w Polsce, w Niemczech, w Hiszpanii, jak i na Malcie. To doświadczenie sprawiło, że została wybrana na osobę, która będzie w stanie pomóc w zachowaniu najwyższych standardów hotelu oraz w kwestiach związanych z codzienną operacją, co w dobie po pandemii jest szczególnie istotne, zarówno dla gości, jak i pracowników.

ŚWIAT HOTELI – CZERWIEC-LIPIEC 2021
>> KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNYM WYDANIEM <<
O IBB Hotel Collection:

IBB Hotel Collection to grupa hoteli należąca do Von der Heyden Group. Zarządzająca aktualnie dziewięcioma hotelami w Niemczech, na Malcie i w Polsce. Portfolio firmy obejmuje hotele biznesowe i wakacyjne w kategorii trzy-, cztero- i pięciogwiazdkowej. Centrala IBB Hotel Collection mieści się w Valletcie na Malcie. Spółka hotelarska ma ambitne plany rozwoju i koncentruje się przy tym na krajach, w których prowadzi już działalność. Sieć oferuje umowy dzierżawy, zarządzania i franczyzowe, a także kupuje atrakcyjne nieruchomości nieposiadające operatora. Na przestrzeni ostatnich lat grupa uruchomiła dwa hotele w Niemczech: IBB Blue Hotel Paderborn, IBB Hotel Ingelheim. Dodatkowo butikowy Cugó Gran Macina Grand Harbour na Malcie oraz IBB Hotel Długi Targ w Gdańsku.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 08.09.2021
Aktualizacja: 08.09.2021