McDonald’s oficjalnym partnerem FEST Festivalu

Udostępnij artykuł

Marka oficjalnie dołącza do grona partnerów 4. edycji FEST Festivalu w Chorzowie i zapowiada swoją strefę edukacyjną na terenie wydarzenia. Partnerstwo z festiwalem, który z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością, jest kolejną odsłoną kampanii marki „Jutro zależy od nas”, promującej działania McDonald’s na rzecz planety.

Śląsk to wyjątkowe miejsce na mapie McDonald’s w Polsce. Działa tam najliczniejsza grupa franczyzobiorców marki, a w regionie znajduje się najdłużej funkcjonująca restauracja w kraju. Również na Śląsku, a dokładnie w Parku Śląskim w Chorzowie, odbywa się FEST Festival, czyli jedno z najważniejszych wydarzeń muzycznych w Polsce. Tegoroczna edycja, która odbędzie się w dniach 9-13 sierpnia oprócz artystów światowego formatu takich jak The Chemical BrothersKasabian czy Peggy Gou, na wydarzeniu będzie gościć również McDonald’s. Partnerstwo zostało ogłoszone 24 maja podczas specjalnej imprezy na warszawskiej Pradze, w której udział wzięli jedni z najważniejszych Influencerów w branży.

Przez cztery dni festiwalu miłośnicy dobrej muzyki będą mogli być częścią wydarzenia. Organizatorzy co roku dokładają wszelkich starań by chorzowskie święto muzyki było czymś więcej niż konwencjonalną imprezą. Dlatego partnerstwo McDonald’s z FEST Festivalem naturalnie wpisuje się w to podejście oraz kolejną odsłonę kampanii marki „Jutro zależy od nas”, skupiającej się wokół procesu obiegu zamkniętego opakowań w restauracjach McDonald’s.

Wierzymy, że jutro zależy od nas, ale również od nas, konsumentów, dlatego w ramach współpracy stawiamy na niestandardową komunikację, aby dotrzeć do młodych odbiorców w miejscu im bliskim i ważnym. Na terenie festiwalu powstanie wyjątkowa strefa edukacyjna McDonald’s, która w interaktywny sposób przybliży ideę obiegu zamkniętego opakowań w naszych restauracjach. Uczestnicy festiwalu zobaczą, co dzieje się z papierowymi opakowaniami, które trafiają do naszych koszy i dowiedzą się w jaki sposób dajemy odpadom drugie życie. W ramach akcji EcoHeroes, zadbamy również o czystość na terenie festiwalu, a uczestnicy będą mogli skorzystać ze specjalnej, limitowanej oferty znajdującej się w pobliskiej restauracji – zaznacza Magdalena Wasilewska, Brand Manager McDonald’s Polska.

Więcej informacji o tym w jaki sposób McDonald’s zamyka obieg opakowań w swoich restauracjach, redukuje plastik, segreguje i przetwarza odpady można znaleźć na stronie: mcdonalds.pl/jutro-zalezy-od-nas.

Źródło: McDonald’s

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec-kwiecień 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 07.06.2023
Aktualizacja: 07.06.2023