Media Management: Osiągnęliśmy swój cel

Udostępnij artykuł
Od początku działalności Media Management Europe naszym celem było zbudowanie jak najszerszego portfolio kanałów telewizyjnych umożliwiającego stworzenie zindywidualizowanej oferty. Dziś możemy śmiało powiedzieć, że ten cel został w pełni osiągnięty – obecnie możemy zaoferować hotelom ponad 100 kanałów telewizyjnych, wśród nich są znane kanały międzynarodowe, jak również krajowych nadawców– przekonują przedstawiciele Media Management Europe.

Możemy poszczycić się współpracą z wieloma nowymi hotelami, jak również obiektami o ugruntowanej pozycji, wśród naszych klientów są zarówno sieci hotelowe, jak i hotele butikowe.

Sukcesy na rodzimym rynku zachęciły nas do rozpostarcia skrzydeł i obecnie badamy potencjał branży turystycznej w innych krajach. MME posiada już swój oddział w Pradze czeskiej, w ofercie posiadamy także Pakiet Globalny skierowany do hoteli poza Europą. 

Widzimy bardzo wyraźnie, że Polska jest ważnym punktem na turystycznej mapie Europy, docenianym za bezpieczeństwo i rosnącą jakość usług hotelarskich. Odwiedzają nas turyści z różnych zakątków świata, dlatego będziemy kontynuować rozmowy z kilkoma nowymi nadawcami, by goście hotelowi z Azji czy Skandynawii mogli oglądać w hotelach swoje ulubione kanały telewizyjne.

Z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość, bo rynek hotelarski w Polsce jest w dalszym ciągu nienasycony. Ogromny potencjał drzemie w największych miastach, gdzie mimo nowych inwestycji odnotowujemy nadal wysokie obłożenie w dużych obiektach (przykładem może być choćby Warszawa czy Kraków). Wzrost zainteresowania inwestorów widoczny jest w niektórych regionach, np. woj. warmińsko-mazurskim czy dolnośląskim.

Mimo globalnej skali naszej działalności pozostajemy skupieni na indywidualnych potrzebach klientów, by optymalnie dopasować ofertę. Dzięki temu konsekwentnie realizowanemu celowi, MME to rozpoznawalna na rynku firma, kojarzona z wieloletnim doświadczeniem i profesjonalną obsługą  klienta.

ŚWIAT HOTELI: sierpień – wrzesień 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 16.10.2019
Aktualizacja: 15.10.2019