Mövenpick Zagreb wita pierwszych gości

Udostępnij artykuł

Grupa Accor otworzyła pierwszy w Chorwacji hotel marki premium Mövenpick. Jest to trzeci obiekt grupy w Chorwacji.

Nowo otwarty hotel to nowoczesna architektura i przemyślane wzornictwo inspirowane ikonami światowej sławy wynalazców. W szczególności Nikolą Teslą, którego cytaty i nawiązania do wynalazków znajdują się w całym obiekcie. W budynku na gości czekają 104 eleganckie pokoje i apartamenty. Każdy z nich nosi nazwę innego miasta z Europy i reszty świata, zapewniając gościom niepowtarzalną atmosferę w modernistycznym wydaniu. Pokoje dodatkowo są ozdobione mapami miast, do których nawiązują.

Mövenpick Zagreb mieści się w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się strefie biznesowej Nowego Zagrzebia, zaledwie 10 min. jazdy od lotniska i 20 min. jazdy od centrum miasta. Otwarcie pierwszego hotelu tak uznanej marki to efekt udanej współpracy pomiędzy Grupą Accor i firmą MPPD, której dalszym owocem będzie otwarcie kolejnego hotelu Mövenpick w miejscowości Split w najbliższych latach.

Otwarcie pierwszego hotelu Mövenpick w Chorwacji to wielki zaszczyt i kamień milowy dla lokalnej branży turystycznej. Cieszymy się, że możemy zaoferować gościom najwyższy poziom usług w prawdziwie ekskluzywnym i nowoczesnym otoczeniu. Zapraszamy podróżnych z całego świata do odkrycia wyjątkowego hotelu, w którym zadbano o wszystko, co niezbędne do przeżycia niezapomnianego wyjazdu. Ponadto, kontynuując wieloletnią strategię i zaangażowanie marki, Mövenpick Zagreb na każdym etapie codziennych operacji przyjmuje ekologiczny sposób myślenia i holistyczne podejście do zrównoważonego rozwoju. Ponadto, to pierwszy hotel na chorwackim rynku, który wprowadził kosmetyki klasy premium ze składnikami roślinnymi i ekstraktami organicznymi w dozownikach wielokrotnego użytku. Pozwoliło to na ograniczenie liczby jednorazowych opakowań i plastikowych odpadów. Hotel udostępnia także liczne stacje ładowania pojazdów elektrycznych, a wkrótce zostanie uruchomiony system informacji dla gości nie wymagający użycia papieru. Jestem przekonany, że nowy Mövenpick podbije serca wszystkich gości, od międzynarodowych podróżników, po lokalną społeczność – podkreśla Mincho Pachikov, General Manager w Mövenpick Zagreb.

Mövenpick Zagreb – opis

Z myślą o miłośników sztuki kulinarnej hotel zaprasza do restauracji Nikola’s inspirowanej dokonaniami wspomnianego wcześniej Nikoli Tesli. Kucharze serwują w niej współczesne dania kuchni międzynarodowej. Najlepsze lokalne specjały od miejscowych producentów, a także selekcję dań i potraw sygnowanych marką Mövenpick. Regionalne składniki i chorwackie aromaty tworzą wyjątkowe doznania kulinarne. W cieplejsze dni goście mogą skorzystać z urokliwego tarasu, idealnego do spożywania posiłków na świeżym powietrzu. Obok restauracji znajduje się bar The New Yorker, doskonałe miejsce na zakończenie wieczoru przy lampce dobrego wina lub koktajlu. Mövenpick Zagreb z dumą wprowadza do Chorwacji całą gamę produktów spożywczych marki Mövenpick. Takich jak choćby uznaną kawę oferowaną w każdym pokoju i restauracji.

Dla gości biznesowych nowy hotel przygotował nowocześnie wyposażoną przestrzeń konferencyjną, która obejmuje salę na 120 miejsc, dwa mniejsze pomieszczenia. Dodatkowo do ich dyspozycji jest także prywatna sala vip LOUNGE 3328 nazwaną ku upamiętnieniu numeru pokoju, w którym zatrzymał się Nikola Tesla w słynnym hotelu New Yorker. To miejsce jest idealne do organizowania zebrań, nieformalnych spotkań i imprez okolicznościowych. W celu zachowania pełnej dyskrecji można do niego przejść bezpośrednio z garażu podziemnego. W obiekcie nie zabrakło także całodobowej bezpłatnej siłowni z myślą o aktywnym wypoczynku.

Otwarcie Mövenpick Zagreb, naszego pierwszego hotelu, jest ważnym wydarzeniem dla spółki MPPD, które zawdzięczamy owocnej współpracy z Accor, globalnym liderem w branży hotelarskiej z wyraźnym ukierunkowaniem na zrównoważony rozwój i ESG. Cieszymy się na dalszą współpracę nad rozwijaniem kolejnego projektu Mövenpick Split i szukaniem nowych możliwości dla branży hotelarskiej i turystycznej w Chorwacji. Dzisiaj świat na nowo otworzył się na podróżowanie, a lokalna społeczność jest zainteresowana wysokiej klasy doznaniami kulinarnymi. Dlatego uważamy, że Accor to właściwy partner, aby zaprowadzić Mövenpick Zagreb na szczyt chorwackiego rynku hotelarskiego – kwituje Andrija Antić, CEO w MPPD Company.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 09.06.2022
Aktualizacja: 09.06.2022