Najnowszy odcinek Heart of Hospitality już dostępny

Udostępnij artykuł

Drugi odcinek nowego sezonu podcastu Heart of Hospitality prowadzonego przez Duncana O’Rourke, CEO Accor Northern Europe jest już dostępny. To rozmowa z dr Inès Blal, the Executive Dean and Managing Director Haute Ecole & Academia SA, należącej do EHL Group. Porusza fundamentalne kwestie dotyczące współczesnej edukacji w hotelarstwie, a także znaczenia autentyczności w pozyskiwaniu nowych, młodych talentów do pracy w branży.

Inès Blal

Upewnij się, że twój zespół tworzą ludzie pełni pasji do hotelarstwa i wszystkiego, z czym ono się wiąże. Tak by mogli każdego dnia realizować się w tym, co lubią najbardziej – podkreśla Inès Blal.

W podcaście eksperci podkreślają także najważniejsze zmiany na rynku pracy. Takie, które zapoczątkowali przedstawiciele Gen Z, inspirując rozwój branży, ze szczególną uwagą na umiejętności miękkie i pracę kreatywną.

Najnowszy odcinek podcastu Heart of Hospitality jest dostępny na stronie: https://heart-of-hospitality.com/podcast/ oraz na Spotify i innych wiodących platformach streamingowych.

ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli czerwiec 2022

Celem kampanii Heart of Hospitality jest wsparcie w odbudowie i ożywieniu sektora. Branża hotelarsko-turystyczna odpowiada za jedno na dziesięć miejsc pracy. Znaczna część z nich może zniknąć, nie tyle jako skutek zmian w branży, ale w efekcie obostrzeń i restrykcji obejmujących pracowników. Wprawdzie widać wyraźne oznaki ożywienia, to branża wciąż stawia czoła wielu wyzwaniom związanym choćby z niedoborem kandydatów czy globalnym łańcuchem dostaw i możliwościach podróżowania.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 25.07.2022
Aktualizacja: 25.07.2022