NAT na platformie zakupowej

Nadwiślańska Agencja Turystyczna pracując nad usprawnieniem procesów zakupowych w spółce wdrożyła Platformę Zakupową Logintrade. Cały proces ofertowania prowadzony jest obecnie w sposób elektroniczny, co gwarantuje pełną transparentność, a także najwyższe standardy procedur.

Platforma jest podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami i potencjalnymi Dostawcami
w trakcie postępowań zakupowych i przetargowych prowadzonych w NAT. Dzięki aktywnemu korzystaniu z platformy, potencjalni Dostawcy i Usługodawcy mogą śledzić, monitorować, a także brać udział we wszystkich postępowaniach, prowadzonych przez Nadwiślańską Agencję Turystyczną na stronie: https://nat.logintrade.net

Celem uruchomienia Platformy Zakupowej w spółce jest dotarcie do jak największej liczby dostawców oferujących produkty i usługi dla branży hotelowej.

Wszystkie te działania nakierowane są na ciągły rozwój spółki i mają wpłynąć na zadowolenie jej Klientów.

NAT (Nadwiślańska Agencja Turystyczna) z siedzibą w Tychach jest właścicielem 17 hoteli trzygwiazdkowych i ośrodków wypoczynkowych. O rodzinnym charakterze, rozmieszczonych w najbardziej atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach w Polsce. Oferta sieci obejmuje wypoczynek rodzinny, pobyty prozdrowotne i promujące aktywne spędzanie wolnego czasu na Pomorzu, Mazurach, Ziemi Kłodzkiej, w Beskidach, a także na Podhalu. Niewątpliwymi atrakcjami znajdującymi się w ofercie NAT są: przystań żeglarska z wypożyczalnią sprzętu wodnego, kolej linowa Cieńków w Wiśle (zimą Stacja Narciarska Cieńków, latem rodzinny szlak spacerowy Pętlą Cieńkowską), baseny, a także bazy zabiegowe i rehabilitacyjne.

ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2020
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.