NAT uruchamia obiekty od 16 maja

Po długim okresie przestoju w sektorze turystycznym spowodowanym zagrożeniem chorobą COVID-19, wydawać by się mogło, że branża natychmiast zacznie korzystać z możliwości jakie daje II etap odmrażania gospodarki. Realia są jednak inne.

Zdaniem wiceprezesa Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej Aleksandra Wierzby nie można tego zrobić bez dobrze przemyślanej strategii. Niezaplanowane działanie, może przynieść jeszcze większe straty niż zamknięcie obiektu hotelowego. Priorytetem jest dla nas bezpieczeństwo, zarówno naszych gości, jak i pracowników obsługi hotelowej. Dlatego nie możemy pozwolić sobie na działania, które mimo możliwych korzyści ekonomicznych mogłyby chociażby w najmniejszym stopniu stanowić ryzyko dla zdrowia osób przebywających w ośrodkach – podkreśla wiceprezes NAT. Opracowaliśmy szczególne procedury uruchomienia hoteli. Zakupiliśmy dodatkowy sprzęt i środki higieny z wymaganymi certyfikatami bezpieczeństwa. Nasi pracownicy zostali też odpowiednio przeszkoleni i wyposażeni w dodatkowe środki ochrony. Przeorganizowane musi zostać także funkcjonowanie obiektów. Zabezpieczenie części wspólnych, inny system wydawania posiłków i zmiany w bezpośrednim kontakcie z gościem. Musimy zrezygnować z otwartych bufetów, co zawsze było sporym atutem w naszej sieci. Jednak zapewniamy, że przygotowane posiłki nadal będą obfite i wartościowe – dodaje.

ŚWIAT HOTELI: luty-marzec 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Hotele NAT będą otwierane etapami. W pierwszej kolejności, od 16 maja, zostaną otwarte dwa obiekty – Hotel NAT Sarbinowo i Hotel NAT Ustroń, oraz dwa apartamentowce – jeden w Sarbinowie, a drugi w Ustroniu, którymi NAT zarządza pod marką Dobry Apartament. Z tygodnia na tydzień będą otwierane kolejne lokalizacje. Nie wykluczamy jednak ewentualności, że niektórych obiektów możemy nie otworzyć już w tym roku – mówi Aleksander Wierzba. Tam, gdzie infrastruktura uniemożliwi nam wprowadzenie koniecznych procedur, a funkcjonowanie obiektu będzie budziło nasze wątpliwości w kwestii bezpieczeństwa dla gości oraz obsługi przewidujemy właśnie taki scenariusz.

Jak podkreśla: Mimo wszystko pozostajemy pełni optymizmu i z nadzieją patrzymy na nowy sezon. Jesteśmy przygotowani na zapewnienie udanego, a przede wszystkim bezpiecznego wypoczynku wszystkim odwiedzającym. Nasi goście okazali wielkie zrozumienie i lojalność, co bardzo cieszy. Mamy bardzo mało rezygnacji. Klienci zmieniają terminy, korzystają też ze zamiany wpłat na vouchery do wykorzystania w późniejszym terminie. Dużym powodzeniem cieszą się promocyjne bony wypoczynkowe z dodatkowym rabatem na zakup pobytów w naszych obiektach, które można wykorzystać do 2 lat od zakupu. Ten sezon, dla całej branży turystycznej, z pewnością będzie inny, trudniejszy. Dlatego tak ważne jest odpowiedzialne zachowanie na wszystkich etapach organizacji wypoczynku. Stawiamy na dobro naszego Gościa i liczymy, że także Nasi Klienci będą akceptowali oraz stosowali się do obostrzeń wynikających z ciągle jeszcze trwającej sytuacji zagrożenia. My jesteśmy gotowi do działania i cieszy nas to, że znowu możemy zaprosić Państwa do naszych ośrodków.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.