North Fish promuje Burger Rybaka

Udostępnij artykuł

Sieć restauracji specjalizująca się w daniach z ryb i owoców morza, promuje swoją ofertę – Burgera Rybaka przy pomocy niestandardowej formy komunikacji.

Marka wykorzystała format FOOH (Fake Out-of-Home) – kreatywne podejście do reklamy, które łączy miejskie krajobrazy z realistyczną animacją 3D. W kampanijnym wideo ogromna morska fala wpływa do centrum miasta, niosąc ze sobą gigantycznego Burgera Rybaka. To widowiskowe ujęcie nie tylko przyciąga wzrok, ale też buduje skojarzenie z siłą smaku i świeżością oferty.

FOOH otwiera zupełnie nowy sposób myślenia o outdoorze – mówi Bartosz Pacyna, Senior Marketing Manager w North Food Polska. – Dzięki tej technologii tworzymy komunikat, który trudno przeoczyć. W efektowny sposób pokazujemy nasz produkt, budując wizerunek North Fish jako marki dynamicznej, nowoczesnej i mocno osadzonej w trendach.

Za opracowanie koncepcji i realizację kampanii odpowiada agencja Bees & Honey, która wspiera North Fish w działaniach strategicznych, digitalowych, social mediowych i PR-owych.

NEWSLETTER-HORECANET-ZAPISZ-SIE

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.