Sieć w tym roku obchodzi 20 rocznicę działalności. Ten okrągły jubileusz to powód do świętowania, ale nie jedyny. Po dość trudnym okresie związanym z pandemią COVID-19, marka wraca na ścieżkę rozwoju i już dziś możemy się pochwalić nową restauracją na mapie Polski.

Tym razem wybór padł na Galerię Katowicką w samym sercu Górnego Śląska. To miejsce już od kilku lat było w obszarze zainteresowania marki, ze względu na swój ogromny potencjał i znaczenie w regionie. Bardzo atrakcyjna oferta handlowo-usługowa przyciąga wielu klientów o zróżnicowanym profilu, co jest spójne ze strategią rozwoju North Fish.
Od dziś odwiedzający Galerię Katowicką mogą spróbować flagowych dań North Fish takich jak: ryby w złocistej panierce, ryby z pieca, wyśmienite krewetki i kalmary, sycące burgery, panierowane boczniaki, lemoniady itd.
Ponadto dla klientów, którzy odwiedzą lokal w pierwszych dniach otwarcia, marka przygotowała pamiątkowe gadżety oraz oferty na start. Słynne tortille będą dostępne za jedyne 9,99 zł, a dorsz czarny z dodatkami za 19,99 zł.
Rynek Gastronomiczny w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.