Novotel prezentuje nową erę designu

Udostępnij artykuł
Marka nawiązała współpracę z czterema międzynarodowymi zespołami projektantów, aby zaprezentować nową wizję współczesnego stylu XXI wieku. W ramach ogólnoświatowego konkursu projektów wyłoniono cztery zwycięskie koncepcje, które zostaną wdrożone w obiektach Novotel na całym świecie.
Metro

Dzięki temu marka zaprezentuje nową jakość i standard w hotelach. Zapewni także swoim partnerom elastyczny wybór i dopasowanie idealnego stylu, który najlepiej oddaje wyjątkowy charakter danej lokalizacji.

Novotel przyjął nową wizję w zakresie wystroju wnętrz hoteli. Jesteśmy podekscytowani współpracą z czterema wybitnymi zespołami projektantów wnętrz. Pomogą nam kreatywnie przekształcić nasze hotele, opracowując wachlarz odrębnych wizji nowoczesnej gościnności klasy premium. Naszym celem jest osiągnięcie doświadczenia sygnowanego, niestandaryzowanego wnętrza hotelowego od momentu zameldowania do wymeldowania – dla naszej marki to znacząca ewolucja reprezentująca podejście na miarę lidera w segmencie hoteli średniej klasypodkreśla Nadège Keryhuel, wiceprezes marki Novotel.

Nowi partnerzy marki w zakresie designu oferują przekonującą wizję ewolucji zachowań społecznych i najnowszych trendów konsumenckich w Europie, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie i w Azji. W ramach globalnego opracowania nowego wystroju dla sieci, zespoły projektantów przygotowały koncepcje obejmujące tętniące życiem centrum społeczne dla gości i lokalnych społeczności, a także nowoczesny, intuicyjny i ponadczasowy design, wykorzystujący materiały wysokiej jakości. Zwycięskie koncepcje zostaną wprowadzone w życie, nie tylko w pokojach, ale też w częściach wspólnych hoteli, takich jak przestrzenie interakcji socjalnych, strefy fitness i spa. Dzięki temu każda chwila spędzona w hotelu Novotel zapewni gościom niezapomniane wrażenia i przyjemność z pobytu.

ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2020
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Zwycięskie zespoły projektantów i ich projekty:

  1. RF Studio: adaptowalna, zrównoważona, łatwa w renowacji – koncepcja zapewnia domowe odczucia i nieoczywistą atmosferę; goście są zachęcani do odkrywania nowego sposobu życia w hotelu i czują się jak w sercu niewielkiej wioski.
  1. Metro: wzorowana na idei Novotelu “Czas jest po twojej stronie” nowoczesna koncepcja bazuje na naturalnych tonacjach i surowcach. Zapraszając gości do korzystania z wielofunkcyjnej i elastycznej przestrzeni, która zmienia się w ciągu dnia.
  1. Sundukovy Sisters: koncepcja pozwalająca łączyć biznes z przyjemnością reprezentuje mieszankę doświadczenia wellness w unikalnie zaprojektowanych przestrzeniach co-livingowych, które jednoczą w sobie tętniące życiem, towarzyskie otoczenie oraz aktualne trendy i ponadczasową wygodę.
  1. Hypothesis: koncentrując się na redukcji ilości odpadów nie tylko w wymiarze fizycznym. Lecz także odpowiedniego zagospodarowania przestrzeni i czasu, ta koncepcja projektowa pozwala gościom osiągnąć równowagę, której szukają podczas pobytu hotelu.

Novotel posiada silne cechy charakterystyczne dla swojej marki oraz historię innowacji i udoskonaleń w branży. Chcieliśmy wykorzystać te atuty i zaoferować gościom najlepszego guest experience. W obliczu nieustannie ewoluujących oczekiwań podróżujących z całego światamówi Damien Perrot, starszy wiceprezes ds. designu w Accor. – Przesunęliśmy granice, aby zapewnić wsparcie dla nowoczesnych pomysłów designerskich. W których nie tylko sposób organizacji przestrzeni, lecz cały wystrój i każdy jego element ma konkretne przeznaczenie. Wszystkie zwycięskie projekty dały doskonałą odpowiedź zaspakajającą ten wymóg. Pozwalając nam na nowo zinterpretować sposób, w jaki projektujemy hotele Novotel na całym świecie.

W Novotel zawsze szukamy innowacji i nowych sposobów na poprawę doświadczeń gości. Dlatego ogromnie cieszymy się z wkroczenia w nową erę strategii projektowania wnętrz. Nie możemy się doczekać, aby ujrzeć jej wdrożenie w naszych hotelachdodała Nadege Keryhuel.

W nadchodzących latach goście hoteli Novotel mogą oczekiwać nowego wystroju wnętrz szeregu obiektów sieci na całym świecie. Wśród hoteli z regionu Europy Wschodniej, w których znajdzie się nowy design są m.in.: Novotel Geone Prague (Metro), Novotel Living Tallin (Sundukovy Sisters), Novotel Tirana, Novotel Sofia, Zagreb Novotel (Metro), Novotel Living Bucharest (Sundukovy Sisters).

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 15.06.2021
Aktualizacja: 15.06.2021