Nowa karta menu w krakowskiej Winestone

Udostępnij artykuł
Nadeszła wiosna, a wraz z nią przyszły zmiany w kartach restauracji należących do Grupy Accor. Do wiosenno-letnich kart wróciły klasyki z poprzednich lat, a także pojawiły się całkiem nowe propozycje. Więcej opcji przygotowanych zostało także dla wegetarian oraz wegan. Co można zjeść w krakowskich hotelach?​

W restauracji Winestone hotelu Mercure Kraków Stare Miasto na stoły powróci sałatka z pieczonym kozim serem i gruszką, świeży makaron jajeczny z krewetkami i pomidorami czy pieczony kurczak zagrodowy bez GMO wraz z frytkami z batatów. W nowej karcie mocno zaakcentowane zostaną ważne dla marki oraz gości dania regionalne, które w pełni oddają smaki regionu, pojawią się: kamień serów lokalnych z bundzem, gołką i serem kozim, genialna zupa z bryndzy czy krakowska maczanka. Zgodnie z DNA marki Winestone sporą uwagę przy przygotowywaniu nowej karty poświęcono doborowi win. W nowej karcie pojawią się zarówno pozycje dobrze już znane gościom z poprzednich lat, jak i nowe , a także wina z regionalnej, małopolskiej winnicy Chodorowa. Na kolejny już sezon otwarta została hotelowa szklarnia. To właśnie w niej pracownicy hotelu zasadzili świeże zioła, które są wykorzystywane w części do przygotowywania dań w hotelowej kuchni. Dbanie o najmniejsze szczegóły, a także jakość produktów jest dla kucharzy najważniejsze, a przez hotelowych gości doceniane.

Na ten symbol wiosny i budzącej się do życia kuchni czekaliśmy cały rok. Szczególnie przez to, że sezon na nie jest krótki, trzeba wykorzystać każdy jego moment i sprawić, że szparagi będą królować na talerzach. Zielone, białe, idealne na śniadanie, obiad i kolację. Między 13 maja a 9 czerwca podbiją restaurację Winestone i podawane będą w towarzystwie koziego sera, kawioru z łososia albo steka T-bone.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 13.05.2019
Aktualizacja: 13.05.2019