Nowa strona internetowa Raffles Europejski Warsaw

Udostępnij artykuł
Strona prezentuje pełen wachlarz usług oferowanych pod jednym, prestiżowym adresem przy Krakowskim Przedmieściu. Witryna ma charakter interaktywny, z poziomu strony pokazuje odwiedzającym pełen obraz możliwości oraz doświadczeń.

Zależało nam, żeby nowa strona internetowa europejski.pl była funkcjonalna i intuicyjna, a jej treść pełna praktycznych informacji. Nasi goście mogą się z niej dowiedzieć, że mamy w budynku nowoczesną część butikową, wyjątkowe miejsca spotkań takie jak Humidor czy Pavilion oraz, że Raffles Europejski Warsaw jest domem prywatnej Kolekcji Sztuki Hotelu Europejskiego klasy muzealnej. Nowa witryna jest idealnym uzupełnieniem dla istniejącej brandowej strony hotelu raffles.com/warsaw. W przejrzysty sposób prezentuje całe spektrum oferowanych przez nas usług z sektora dóbr luksusowych od hotelowych poprzez możliwości eventowe, retailowe aż po miejsca relaksu i kulinarnych doznań – podkreśla Ewelina Kwiatkowska, kierownik marketingu, hotel Raffles Europejski Warsaw.

ŚWIAT HOTELI – WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Dziś Europejski to kompleks, w którym funkcjonuje hotel Raffles Europejski Warsaw z apartamentami oraz pokojami o standardzie „pięciu gwiazdek”, przestrzenią biurowa klasy A+ z zapierającymi dech w piersi widokami na Pałac Prezydencki czy Plac Piłsudskiego, a także sklepy luksusowych marek. W Europejskim oprócz pierwszego, jedynego w Polsce salonu pod szyldem Hermès, działa flagowy salon W.KRUK, oferujący biżuterię oraz zegarki marek takich jak Patek Philippe, Rolex, Cartier, Jaeger-LeCoultre, Panerai i Breitling, a także sklepy Brunello Cucinelli, Lamarqueuse oraz Perfect Vision. W Europejski Boutiques mieści się również autorski HE Concept Store – jednocześnie butik, galeria oraz nieszablonowe miejsce spotkań z wyselekcjonowanymi lifestylowymi produktami, zgodnymi z koncepcją właściciela.

W budynku są także dwie restauracje – Europejski Grill i EPOKA, uwielbiany przez warszawiaków Long Bar, piekarnia rzemieślnicza Chaud Pain, palarnia cygar Humidor, słodki raj – cukiernia Lourse Warszawa, fitness club, strefa spa & wellness oraz podziemny parking dla 85 samochodów. Europejski to także dom polskiej sztuki współczesnej, unikalny zbiór blisko 500 dzieł klasy muzealnej autorstwa ponad 120 artystów. Prace zamówione z myślą o konkretnych przestrzeniach można oglądać w lobby, Long Barze, Raffles Spa oraz w każdym ze 106 eleganckich pokoi i apartamentów.

Z dużym pietyzmem podeszliśmy do wizualnej zawartości i kompozycji witryny internetowej. Postawiliśmy na piękne zdjęcia i kunsztowne wykończenie detali, które odzwierciedlają charakter Europejskiego oraz jego ścisły mariaż ze sztuką. Do współpracy zaprosiliśmy dwie polskie artystki Ewelinę Dymek i Anetę Klejnowską. Panie, przy użyciu różnych technik, stworzyły charakterystyczne dla siebie ilustracje: od ręcznie malowanej fasady budynku po abstrakcyjne piktogramy. Ta oprawa ostatecznie nadała stronie indywidualny charakter. Wierzę, że daliśmy naszym gościom większą swobodę bezpośredniego kontaktu oraz dostępu do informacji w przejrzystej oraz artystycznej oprawie – mówi Katarzyna Lemańska, dyrektor marketingu w spółce Europejski Property będącej inwestorem obiektu.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 08.11.2021
Aktualizacja: 08.11.2021