Nowe stanowisko w a&o: koordynator ds. talentów operacyjnych

Udostępnij artykuł

Niemiecka sieć niskobudżetowych hosteli a&o utworzyła nowe stanowisko, aby jeszcze mocniej podkreślić znaczenie szkoleń i obecność praktykantów w rozwoju firmy. Od 1 marca Gerald Pupkes, główny menadżer a&o Dortmund, został koordynatorem operacyjnym ds. talentów, tym samym stając się osobą współpracującą z 81 stażystami z całej Europy.

Gerald Pupkes a&o
Gerald-Pupkes-a&o

Koordynator będzie zajmować się m.in. szkoleniami, edukacją, egzaminowaniem, wymianami i rekrutacją.

Pomaganie w przygotowywaniu programu szkoleń w a&o i wspieranie naszych praktykantów to wielkie wyzwaniemówi Pupkes.

Gerald Pupkes uważa, że w jego pracy najważniejsza jest współpraca i wymiana. Współpraca z instytucjami przemysłowo-handlowymi jest równie ważna, jak z partnerskimi hotelami. Firma jest obecna na dziewięciu europejskich rynkach i stale się rozwija. Tylko to stwarza już ogromny potencjał szkoleniowy. W samych Niemczech berlińska grupa do końca roku planuje zatrudnić około dziesięciu nowych specjalistów szkoleniowych.

Phillip Winter, dyrektor ds. marketingu a&o Hostels, dodaje: Dzięki nowemu stanowisku koordynatora ds. talentów operacyjnych chcemy podkreślić jakość naszych szkoleń, a także potencjału i zrównoważonego rozwoju w naszej branży.

Kariera w sieci zaczyna się w Steigenberger

Gerald Pupkes przez prawie dekadę był związany ze Steigenberger. Uczęszczając do wyższej szkoły zarządzania hotelami w Bad Reichenhall i szkoląc się na kierownika hotelu w Dortmundzie i Bad Homburg. Pracował w Steigenberger Duisburg, a także Holiday Inn Essen. W 2012 roku ukończył szkolenie z zarządzania hotelami w WIHOGA Dortmund i od tego czasu zarządza obiektem a&o w Dortmundzie.

O Hostelach a&o

Sieć hosteli a&o została założona w 2000 r. przez Olivera Wintera. Grupa obecnie prowadzi 39 obiektów w 24 miastach i 9 krajach europejskich. Wraz z otwarciem a&o Edinburgh City w lipcu 2021 r., grupa świętuje swoją premierę na rynku brytyjskim. Obiekty odwiedzają bardzo zróżnicowane grupy turystów: rodziny z dziećmi i wycieczki szkolne, jak i podróżni grupowi i solo podróżujący z plecakiem. W strukturze gości wzrasta także liczba osób podróżujących służbowo, a także seniorów. W 2020 r. otwarto trzy nowe lokalizacje. Odbyła się premiera pierwszego obiektu a&o w Polsce (Warszawa) i na Węgrzech (Budapeszt), drugi hostel a&o powstał w Kopenhadze. We wszystkich obiektach jest łącznie około 28 tys. łóżek. W Covidowym 2021 r. udzielono prawie 3 miliony noclegów (w 2020 r. – 2,5 miliona). Odnotowano również sprzedaż na poziomie około 70 mln euro (w 2020 r. – 64 miliony, a w 2019 r. ponad 165 milionów euro). Celem sieci jest zdobycie tytułu europejskiej „sieci hosteli o zerowej emisji” do 2025 r. Od 2017 r. właścicielem sieci jest amerykański inwestor TPG Real Estate, ale sama firma jest nadal zarządzana przez jej założyciela.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione