Nowe warsztaty Makro dla HoReCa

Udostępnij artykuł
Akademia Inspiracji Makro to miejsce, w którym eksperci dzielą się inspiracjami, trendami i wiedzą niezbędną do codziennego prowadzenia biznesu. Specjalnie dla partnerów biznesowych i klientów z sektora HoReCa uruchomiono osiem nowych szkoleń kulinarnych, barmańskich i baristycznych. Warsztaty stanowią okazję do poznania nowych receptur i technik, dzięki którym można poszerzyć menu lokalu i zaskoczyć gości.

Podczas szkolenia „Street Food” uczestnicy przygotują pod opieką trenera  szybkie, nieskomplikowane dania będące połączeniem klasyki z trendami orientalnymi i południowoamerykańskimi. Dowiedzą się również, że kuchnia street food nie ogranicza się wyłącznie do wakacji i może być serwowana przez cały rok.

Warsztaty „Kuchnia vege i fit” pozwolą natomiast tworzyć dania zdrowe, lekkie, niskokaloryczne i pozbawione przetworzonych produktów. Receptury oparte są na eliminacji mięs, ryb czy serów oraz zastąpieniu ich pełnowartościowymi produktami pochodzenia roślinnego.

Akademia Inspiracji oferuje również warsztaty poświęcone komuniom. Eksperci przedstawią klasyczne, ale równocześnie niestandardowe kombinacje smaków i produktów na te tradycyjne rodzinne przyjęci.

Na klientów czekają także warsztaty poświęcone zupom, wywarom i bazom sosów – ich zróżnicowanym smakom wywodzącym się m.in. z kuchni francuskiej, polskiej i tajskiej.

Akademia Inspiracji zaprasza również na specjalne warsztaty „Nie dzika dziczyzna”, które poprowadzi Wojciech Harapkiewicz, szef kuchni restauracji Babinicz w Szczawnie-Zdroju i ambasador marek Makro Chef, Makro Premium i Makro Professional. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, że dziczyzna jest nie tylko zdrowa, ale też prosta w przygotowaniu.

Nowoczesne metody obróbki termicznej i trendy w sposobach prezentacji i aranżacji dań uczestnicy poznają na warsztatach „Nowoczesna kuchnia polska na lato”. Z myślą o tej najcieplejszej porze roku przygotowano także szkolenia poświęcone: deserom, orzeźwiającym kawom oraz smoothie i koktajlom bezalkoholowym.

 

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 10.04.2018
Aktualizacja: 31.10.2018