Nowy Beach Club we Władysławowie

Udostępnij artykuł
Tym razem inwestor budowanego we Władysławowie hotelu w porozumieniu z miastem, stworzył Beach Club Gwiazda Morza****. Profesjonalna kuchnia i oferta spa to główne atrakcje, które czekają na gości na plaży. To pierwsza strefa regeneracji i masażu w tym nadbałtyckim kurorcie, gdzie na gości czekają masaże i zabiegi pielęgnacyjne z widokiem na otwarte morze. Nad profesjonalną opieką czuwa Ewa Nickel.

Resort swoją propozycję i formułę „mistrzowie aktywnego wypoczynku” kieruje przede wszystkim do ludzi dynamicznych, kochających sport, ceniących prestiż i modną architekturę, dlatego na plaży we Władysławowie, 100 metrów od obiektu powstał wysokiej klasy Beach Club. Hotel Gwiazda Morza**** ma do zaoferowania swoim gościom i osobom wypoczywającym we Władysławowie komfortową strefę na plaży, w której skład wchodzą Beach Club z częścią wypoczynkowo – chilloutową oraz aktywną, z boiskami do gry w piłkę plażową.

Władysławowski obiekt gwarantuje kompleksową opiekę w niezwykłej nadmorskiej okolicy.

Oprócz podstawowych usług jakie proponuje Apart Hotel Gwiazda Morza i Hotel Gwiazda Morza**** w nowopowstałym Beach Clubie została stworzona przestrzeń relaksacyjna – zabiegi pielęgnacyjne, upiększające, czy też odmładzające. Malownicze plaże rozpościerające się przez 23 kilometry polskiego wybrzeża, otoczone są sosnowymi lasami, które pozwalają na głęboki relaks i całkowite oczyszczenie ciała i ducha. Stworzenie Beach Clubu również było odpowiedzią Inwestora na zapotrzebowanie turystów, dla których niezwykle istotna jest możliwość połączenia wakacyjnego wypoczynku z aktywnością sportową – windsurfingiem, kitesurfingiem, żeglarstwem, czy rejsami po Bałtyku kutrem rybackim.

Projektant Beach Clubu, Agnieszka Pszczołowska podkreśla, że przygotowując projekt skupiła się na spójności estetycznej klubu z niepowtarzalnym klimatem Morza Bałtyckiego. – Postawiliśmy na lokalny charakter przyglądając się temu jaki jest Bałtyk. To nie jest przecież lazurowe wybrzeże. Morze Bałtyckie jest bowiem niepokorne i zaskakujące w swej kolorystyce. Od głębokiego indygo, poprzez stalowo szary kolor burzowego nieba do zielono niebieskiego koloru wody w upalne dni. Jeśli dodamy do tego jasny ugier piasku, kroplę bursztynu oraz wypłowiałą szarość patyków wyrzuconych na brzeg otrzymamy pełną kolorystykę z której wystarczy zaczerpnąć inspiracji – mówi Agnieszka Pszczołowska. Stąd decyzje o grafitowej elewacji nawiązującej do jesiennych sztormów, ocieplonej drewnianymi akcentami w kolorze naturalnego świerku i sosny. Na podłodze zastosowaliśmy deskę idealnie wpasowującą się w kolorystykę piasku, a elementy wykonane z lin nawiązują do tradycji żeglarskiej.

Wpisujący się w nadmorski krajobraz nowy klub ma krótkie, nieskomplikowane menu bazujące wyłącznie na świeżych składnikach. W karcie królują dania rybne – główną rolę odgrywa codziennie dostarczany świeży, regionalny dorsz. Jedzenie to nie jedyna rzecz, która ma przyciągać gości. Największym atutem Beach Clubu jest jego lokalizacja i piękny widok na plażę, a przytulne wnętrze i drewniany taras, na którym pobrzmiewa dobrej jakości muzyka ma zadowolić nawet najbardziej wymagającego Klienta.

Beach Club Gwiazda Morza to również przestrzeń relaksu, na której na gości czekać będzie wyjątkowa oferta eventów spa, prowadzonych pod okiem Ewy Nickel, odpowiedzialnej za ofertę odnowy biologicznej i wellness w budowanym hotelu: – W oczekiwaniu na otwarcie hotelu Gwiazda Morza chcemy zaoferować klientom Beach Clubu przedsmak niezwykłych rytuałów i zabiegów, z których będzie można wkrótce skorzystać w strefie spa& wellness – mówi Ewa Nickel. – Planowane eventy pod hasłem „Zadbaj o siebie latem” będą miały na celu m. in. edukację jak chronić się przed nadmiernym promieniowaniem słonecznym stosując odpowiednie produkty z filtrami. Oprócz tego w atmosferze relaksu i pięknych widoków na morze zaprezentujemy na tarasie Beach Club zabiegi na ciało na bazie marek kosmetycznych, które będą tworzyły ofertę w strefie spa & wellness w hotelu. Ważnym elementem eventów będą konsultacje kosmetyczne z wykorzystaniem nowoczesnych technologii diagnostycznych – dodaje.

– Przygotowywany hotel, podobnie jak cały Resort ma wyznaczać nowe standardy wypoczynku nad pięknym polskim morzem. Zależy nam na tym, aby Beach Club Gwiazda Morza**** stał się swego rodzaju przystanią dla wymagających klientów i miejscem wypoczynku dla ludzi, którzy przy dobrej muzyce będą napawać się wyjątkowym klimatem, jaki oferuje plaża nad otwartym morzem. To zresztą jedyne takie miejsce we Władysławowie, które ma tak szeroką ofertę dla plażowiczów – mówi Agnieszka Łuczak, dyrektor zarządzający w Gwieździe Morza.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 13.08.2018
Aktualizacja: 14.08.2018