Nowy koncept Fit Cake w Pabianicach

Udostępnij artykuł

Za tym przedsięwzięciem stoją Sonia i Hubert, którzy zdecydowali się zainwestować w nowe rozwiązanie. – Po długich poszukiwaniach odpowiedniego lokalu w Pabianicach, zdecydowaliśmy się na model hybrydowy. Kuchnia będzie zlokalizowana w innym miejscu, natomiast punkt sprzedaży znajdzie się w centrum handlowym Tkalnia. 

Pomysł zrodził się z obserwacji zmieniających się potrzeb konsumentów – mówi Hubert, który może pochwalić się 20-letnim doświadczeniem w gastronomii. – Coraz więcej osób pyta o diety keto czy produkty bezglutenowe. Fit Cake idealnie wpisuje się w ten trend. 

Hybrydowy model biznesowy 

To podejście pozwala nie tylko na optymalizację kosztów, ale także na dotarcie do szerszego grona klientów. Lokalizacja w centrum handlowym Tkalnia, zapewnia stały przepływ potencjalnych klientów. 

Pabianice, liczące 60 tysięcy mieszkańców, charakteryzują się wyjątkowo dużą liczbą siłowni jak na miasto tej wielkości.

To nasz główny target ze względu na ofertę keto – podkreśla Hubert. -Będziemy jedynym miejscem w Pabianicach z tak bogatą ofertą bezglutenową. Nawet w pobliskiej Łodzi jest tylko jedna taka cukiernia. 

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad-grudzień 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

nowosci gastronomiczne listopad grudzień 2024 max burgers

Sonia, która od 8 lat prowadzi własną działalność fotograficzną, planuje łączyć dotychczasową pracę z nowym biznesem. 

Franczyza Fit Cake To Go daje nam dużą elastyczność i swobodę w kreowaniu własnego stylu – mówi. – Bardzo doceniam możliwość urządzenia lokalu według własnej wizji. Nie jesteśmy zamknięci w sztywnych szablonach. Zaangażowanie franczyzodawców jest imponujące – przyznaje Sonia. – Sam Rafał Kościuk, właściciel marki, osobiście angażował się w negocjacje dotyczące naszej lokalizacji.

Otwarcie obu lokalizacji – kuchni i pawilonu sprzedażowego – planowane jest na przełom marca i kwietnia. W przyszłości para rozważa rozszerzenie działalności o kolejne punkty sprzedaży obsługiwane przez jedną kuchnię. 

To, co najbardziej cieszy mnie w rozwoju Fit Cake To Go, to reakcje naszych klientów. Widzimy, jak format kontenerowy zmienia ich codzienne nawyki żywieniowe – podkreśla Rafał Kościuk. – Osoby, które wcześniej nie miały czasu na zdrowe przekąski, teraz regularnie do nas wracają.

Źródło: Fit Cake

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.