To zupełnie nowa koncepcja sklepów firmowych Warmii. W nowych punktach szeroki asortyment wędlin i mięs, w tym wołowina z własnego gospodarstwa i od lokalnych dostawców, został dodatkowo wzbogacony o ofertę kanapek i burgerów serwowanych na miejscu lub na wynos.
W wydzielonej strefie można zjeść trzy rodzaje kanapek: z kurczakiem, z szarpaną wołowiną lub stekiem oraz burgery: domowy i domowy XXL.
– Nowy format sklepów Warmii to połączenie naszych dotychczasowych doświadczeń biznesowych i pomysł na ich efektywne wykorzystanie. Grupy docelowe naszych sklepów i restauracji Steakownia różnią się, a połączenie tych formatów to forma cross-sellingu i szansa na dotarcie do obu grup jednocześnie. Klienci przy okazji zakupów mogą spróbować gotowych przekąsek bazujących na produktach Warmii w nowoczesnym wydaniu – mówi Bartosz Jankowiak, dyrektor sprzedaży i marketingu Zakładów Mięsnych Warmia.
Pierwszy sklep w nowym formacie został uruchomiony w Mrągowie przy ul. Ratuszowej, gdzie dotychczas działał sklep firmowy Warmii. Planowane jest otwarcie kolejnych sklepów „Steak&burger” w Mikołajkach, Przasnyszu i Olsztynie. Firma zakłada, że nowy format sklepów może pojawić się w miejscu innych dotychczasowych sklepów firmowych, ale i w zupełnie nowych lokalizacjach.