Jak podkreśla spółka w komunikacie, od stycznia do września 2023 r. odnotowała najwyższy wzrost przychodów operacyjnych i zysku netto przy rekordowej frekwencji i cenie średniej.
Przychody operacyjne Polskiego Holdingu Hotelowego za pierwsze trzy kwartały 2023 r. wyniosły 193 mln zł. Oznacza to wzrost w stosunku do analogicznego okresu w 2022 r., gdy spółka osiągnęła przychody na poziomie 153 mln zł.
Od stycznia do września 2023 r. obiekty PHH miały też bardzo wysokie obłożenie, które wyniosło 79 proc. i wzrosło o trzy punkty procentowe w odniesieniu do tego samego okresu 2022 r. W pierwszych trzech kwartałach 2023 r. spółka notuje też rekordową cenę średnią za sprzedany pokój (ADR) na poziomie 400 zł, wyższą o 20 proc. w porównaniu do pierwszych trzech kwartałów ubiegało roku.
Przychód operacyjny na dostępny pokój (TotalRevPAR) za pierwsze dziewięć miesięcy 2023 r. wyniósł 473 zł i wzrósł o 26 proc. w stosunku do analogicznego okres 2022 r.
Od stycznia do września 2023 r. zysk netto osiągnięty przez PHH wyniósł 64 mln zł, co oznacza wzrost o 22 mln zł w porównaniu do wyniku po trzecim kwartale 2022 r., kiedy spółka odnotowała najwyższy dotychczas zysk netto.
O PHH
Spółka posiadająca i zarządzająca jedenastoma obiektami hotelowymi, zlokalizowanymi głównie w centrach miast, przy lotniskach i w rejonach turystycznych. Do spółki należy także Food & Catering Services, który świadczy usługi cateringowe na ternie Warszawy i okolic. PHH współpracuje jako franczyzobiorca z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group.
RYNEK HOTELARSKI W POLSCE – RAPORT 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<
Źródło: Polski Holding Hotelowy
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.