Philips AndroidTV z wbudowanym Chromecastem

Udostępnij artykuł
Firma Philips Professional Display Solutions wprowadza na rynek innowacyjną linię telewizorów profesjonalnych Philips Android MediaSuite, która oferuje wbudowany Chromecast, pełny dostęp do sklepu Google Play, możliwość zbadania satysfakcji gościa, dostęp do statystyk użytkowania TV i wiele innych funkcji hotelowych.

Każdy z nowych modeli telewizorów wyposażony został w system operacyjny bazujący na Androidzie 7 („Google-certified”) z możliwością przyszłej aktualizacji do Android P oraz Q, dzięki czemu wydłużamy okres eksploatacji i zapewniamy dostęp do najnowszych poprawek gwarantujących bezpieczeństwo oraz do nowych funkcjonalności wprowadzanych przez Google oraz Philips w przyszłości. Philips Android MediaSuite obejmuje siedem modeli i dwie serie: FHD oraz UHD. Seria HFL6014U UHD jest dostępna w przekątnych ekranu 43”, 50”, 55” i 65” z wąskimi, srebrnymi ramkami i obrotową podstawą, natomiast HFL5014 FHD – w kolorze czarnym w rozmiarach 32”, 43” i 50”. Obie serie zostały wyposażone w bezpośrednie podświetlenie LED i wysokiej jakości matryce, które zapewniają doskonały kontrast, poziom czerni, jasność i nasycenie kolorów, zapewniając doskonałą jakość obrazu.

Wbudowany Chromecast oferuje integratorom i gościom hotelowym błyskawiczne i bezpieczne (skan QR kodu wyświetlonego przez TV) połączenie między telewizorem a dowolnym kompatybilnym urządzeniem (smartfon, tablet, laptop) bez konieczności logowania lub pobierania aplikacji, dając bezpośredni dostęp do usług jak YouTube, Deezer i Spotify, a także lokalnych wiadomości, informacji o ruchu drogowym i pogody. Unikalne na rynku telewizorów hotelowych nowe produkty Philips posiadają wbudowany dekoder IPTV oraz są w pełni zarządzalne za pomocą serwera CMND.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 22.05.2019
Aktualizacja: 22.05.2019