Firma Philips Professional Display Solutions wprowadza na rynek innowacyjną linię telewizorów profesjonalnych Philips Android MediaSuite, która oferuje wbudowany Chromecast, pełny dostęp do sklepu Google Play, możliwość zbadania satysfakcji gościa, dostęp do statystyk użytkowania TV i wiele innych funkcji hotelowych.
Każdy z nowych modeli telewizorów wyposażony został w system operacyjny bazujący na Androidzie 7 („Google-certified”) z możliwością przyszłej aktualizacji do Android P oraz Q, dzięki czemu wydłużamy okres eksploatacji i zapewniamy dostęp do najnowszych poprawek gwarantujących bezpieczeństwo oraz do nowych funkcjonalności wprowadzanych przez Google oraz Philips w przyszłości. Philips Android MediaSuite obejmuje siedem modeli i dwie serie: FHD oraz UHD. Seria HFL6014U UHD jest dostępna w przekątnych ekranu 43”, 50”, 55” i 65” z wąskimi, srebrnymi ramkami i obrotową podstawą, natomiast HFL5014 FHD – w kolorze czarnym w rozmiarach 32”, 43” i 50”. Obie serie zostały wyposażone w bezpośrednie podświetlenie LED i wysokiej jakości matryce, które zapewniają doskonały kontrast, poziom czerni, jasność i nasycenie kolorów, zapewniając doskonałą jakość obrazu.
Wbudowany Chromecast oferuje integratorom i gościom hotelowym błyskawiczne i bezpieczne (skan QR kodu wyświetlonego przez TV) połączenie między telewizorem a dowolnym kompatybilnym urządzeniem (smartfon, tablet, laptop) bez konieczności logowania lub pobierania aplikacji, dając bezpośredni dostęp do usług jak YouTube, Deezer i Spotify, a także lokalnych wiadomości, informacji o ruchu drogowym i pogody. Unikalne na rynku telewizorów hotelowych nowe produkty Philips posiadają wbudowany dekoder IPTV oraz są w pełni zarządzalne za pomocą serwera CMND.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.