Pierwszy europejski Royal Tulip powstanie w Warszawie

Udostępnij artykuł
To już pewne. W ramach zawartej umowy franczyzy między Marvipol Development a Louvre Hotels Group do naszego kraju wchodzi luksusowa marka Royal Tulip. Pod jej szyldem będzie funkcjonować obiekt powstający w ramach kompleksu Unique Tower, zlokalizowanego w centrum Warszawy.

Będzie to pierwszy w całej Europie obiekt działający pod marką.

Umowa franczyzy została podpisana z Louvre Hotels Group, właścicielem marki Royal Tulip. Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, z portfolio, które obejmuje obecnie ponad 2,6 tys. hoteli w 54 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od jednej do pięciu gwiazdek, z historycznymi markami Louvre Hotels Group (Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip), 5 markami sieci Sarovar w Indiach, francuską grupą Hôtels & Préférence oraz chińską marką Metropolo. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., piątej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

– Dzięki zawartej umowie franczyzy, w Warszawie zostanie uruchomiony pierwszy w Europie obiekt pod luksusową marką Royal Tulip w standardzie pięciogwiazdkowym. Jesteśmy przekonani, że uznana i rozpoznawalna marka przyciągnie turystów i biznesmenów szukających komfortowych lokali przeznaczonych na pobyty krótko- oraz długoterminowe. Inwestycja jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku na obiekty o najwyższym standardzie – komentuje Mariusz Poławski, wiceprezes Marvipol Development.

– Marka Royal Tulip oferuje najwyższy poziom komfortu. Dlatego również w ramach ekspansji współpracujemy jedynie z podmiotami charakteryzującymi się najwyższą kulturą korporacyjną. Marvipol jest firmą godną zaufania i został naszym partnerem, z pomocą którego wprowadzamy naszą markę do Europy – podkreśla Adam Konieczny Development Director Europe w Louvre Hotels Group.

– Royal Tulip Warsaw Apartments spełni najwyższe standardy sieci. Zapewni gościom luksusowe i ultranowoczesne udogodnienia, wysoce spersonalizowane usługi oraz wyjątkowy poziom komfortu. „To odpowiednie miejsce dla ludzi, którzy chcą poczuć miasto. Wnętrza obiektu inspirowane będą klimatem Warszawy. Oddamy jej ducha oraz jej historię. Goście poczują Warszawę wszystkimi zmysłami. Wystrój wzbogacą m.in. zdjęcia zdolnych, młodych fotografów. Wyjątkową ofertę przygotuje restauracja, której menu inspirowane będzie smakami stolicy. Potężną dawkę dobrej energii dostarczy wyjątkowe centrum spa – podkreśla Mariusz Poławski.

Zgodnie z modelem biznesowym nabywcy mieszkań przekażą operatorowi zakupione i w pełni wyposażone apartamenty w zarządzanie.

Royal Tulip Warsaw Apartments zaoferuje 448 jednostek apartamentowych o powierzchni od 28 do 67 mkw. Wszystkie z nich będą posiadały aneks kuchenny, co jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów długoterminowych. Większość apartamentów wyposażona zostanie w loggię, balkon lub ogród zimowy. Całość stworzy wielkomiejski kompleks z ekskluzywnymi częściami wspólnymi oraz unikalnym programem odpowiadającym potrzebom wynajmujących gości. W ramach kompleksu będą mogli oni korzystać z pełnej infrastruktury obiektu: recepcji, najwyższej klasy restauracji, strefy SPA i fitness oraz centrum biznesowego. Projekt architektoniczny opracowała pracownia ARPES Piotr Schneider, a projekt wnętrz opracowuje równie nagradzana pracownia Tremend.

W ramach całego przedsięwzięcia, oprócz apartamentów na wynajem powstanie również wyodrębniona część mieszkalna Unique Tower. Lokale o standardzie premium dla stałych mieszkańców znajdować się będą od 17 piętra w górę. Tym samym będzie to jeden z najwyższych w stolicy budynków mieszkalnych ze wspaniałym widokiem na całą panoramę Warszawy.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 19.05.2019
Aktualizacja: 18.11.2022