Pierwszy w Polsce hostel a&o otwarty

Udostępnij artykuł
Po zaledwie dwunastu miesiącach przebudowy, ośmiokondygnacyjny dawny biurowiec, zlokalizowany na warszawskiej Woli, zaprezentował się w nowym a&o design.

Warszawa to kolejny znaczący krok dla a&o – podkreśla założyciel i CEO, Oliver Winter. Cieszymy się, że kontynuujemy nasz rozwój w Europie Wschodniej poprzez otwarcie nowego hostelu w Warszawie

Hostel posiada 106 pokoi dwuosobowych, 85 pokoi rodzinnych i osiem pokoi wieloosobowych. Obiekt oferuje również gościom  a&o Kids Corner, CoWorking Space i wspólną kuchnię.

Warszawska metropolia liczy 1,7 miliona mieszkańców i staje się coraz bardziej otwartą i atrakcyjną dla turystów: w 2018 roku w mieście zanotowano 10 milionów turystów, z czego 30 procent stanowili turyści zagraniczni. Oprócz Warszawy a&o planuje uważa, że: Warszawa staje się coraz bardziej popularnym kierunkiem podróży biznesowych i turystycznych- nie tylko dla młodych Polaków, ale także dla gości z zagranicy. Fakt, że a&o rozpoczyna swoją polską premierę “z tak obiecującym projektem” to naprawdę dobry znak dla dalszego rozwoju a&o w Europie Wschodniej.”

Przyjazdy grupowe stanowią największy odsetek w całkowitej liczbie rezerwacji noclegów. W 2018 r. a&o przyjęło 125 tys. rodzin, 13 tys. wycieczek szkolnych i 7 tys. innych grup powyżej dziewięć osób. Niedługo sieć hosteli będzie dysponowała 28 500 miejsc noclegowych w 23 miastach i ośmiu krajach. Dzięki niskim cenom noclegu (już od 12 euro), centralnym lokalizacjom oraz wysokiemu standardowi, hostele a&o są także wybierane przez osoby podróżujące służbowo, samotnie oraz przez seniorów.

A&o planuje dalszą ekspansję na rynkach państw Europy Południowej i Wschodniej, cały czas poszukując nowych lokalizacji. Hostele w Budapeszcie i Kopenhadze będą otwarte w pierwszej połowie 2020 r. Oliver Wilmes podkreśla Coraz bardziej zbliżamy się do naszego celu: 50 lokalizacji a&o do końca 2023 r.

ŚWIAT HOTELI: grudzień 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 12.02.2020
Aktualizacja: 12.02.2020