Pokój Maratoński w Novotel Gdańsk Centrum

Udostępnij artykuł
Zespół Novotel Gdańsk Centrum po raz kolejny kreatywnie rozwija ideę guest experience. Hotel przygotował specjalny Pokój Maratoński dedykowany uczestnikom wydarzeń sportowych. Inicjatywa nawiązuje do filozofii marki, zgodnie z którą czas spędzony w Novotelu sprzyja relaksowi, budowaniu dobrych relacji z najbliższymi i nowymi znajomymi oraz integrowaniu lokalnych społeczności.

Zgodnie z ideą guest experience, hotele Novotel nieustannie proponują gościom coraz bardziej spersonalizowaną ofertę m.in. witając podróżnych listami powitalnymi, drobnymi upominkami czy poczęstunkiem. Nawiązując do swojego zaangażowania w Gdański Maraton, Novotel Gdańsk Centrum postanowił stworzyć Pokój Maratoński i podarować wyjątkowe doświadczenia parze szczególnych gości.

W pokoju zamieszkali Lidia i Rafał Czarneccy – utytułowane małżeństwo biegaczy, którzy wspólnie pokonują z sukcesami długie dystanse. W kwietniu wygrali Gdańsk Maraton w kategorii open, a przy okazji startu w niedawnym Maratonie Solidarności zatrzymali się w Novotel Gdańsk Centrum, ponownie odnosząc kolejne sukcesy sportowe.

W specjalnie przygotowanym Pokoju Maratońskim na parę biegaczy czekały pamiątkowe zdjęcia z Gdańsk Maratonu oraz dedykowana wstawka slowfood. Hotel zadbał  również o akcesoria do ćwiczeń, aktualną prasę biegową, mapki z trasami biegowymi. Dodatkowo Mistrz Polski w Maratonie z 2010 i 2009 roku, trener Radosław Dudycz, przekazał zdjęcie z dedykacją.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Jak podkreśla Krystian Kubas, Kierownik ds. Hotelowych Novotel Gdańsk Centrum: Reprezentując markę Novotel zależy nam na zachęcaniu ludzi do spędzania czasu w wartościowy sposób, sprzyjający pielęgnowaniu relacji z przyjaciółmi nowymi znajomymi. Pokój Maratoński to uhonorowanie  kilku tysięcy osób biorących udział w biegu – naszych gości, naszych pracowników, mieszkańców trójmiasta, sympatyków sportu. Akcja wzbudziła wśród hotelowych gości wspaniałe, pozytywne emocje. Nie zabrakło wzruszeń i pamiątkowych fotografii

Dobrze spędzony czas w Novotelu

Idea budowania wyjątkowych doświadczeń i spędzania czasu w wartościowy sposób wpisuje się w DNA marki Novotel. Hotele poświęcają ludziom szczególną uwagę – gościom, lokalnej społeczności z najbliższej okolicy, zespołom hotelowym. Zaprojektowane są tak, aby sprzyjać wspólnemu spędzaniu czasu, relaksowi – niezależnie od rodzaju pobytu: delegacji, spotkania ze znajomymi, czy wakacji.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.08.2019
Aktualizacja: 30.08.2019