Ponad 2,5 tys. noclegów opłaconych bonem turystycznym w hotelach grupy PHH

Od początku wprowadzenia programu Polski Bon Turystyczny w 28  hotelach grupy Polskiego Holdingu Hotelowego do tej pory udało się zrealizować ponad 2,5 tys. noclegów, w tym zrealizowano bony o wartości prawie 800 tys. zł.

Pomysł rządu w postaci bonu turystycznego był bardzo pozytywnym impulsem dla całej branży turystycznej, nie tylko dla hotelarzy. Tak jak program 500+, bon turystyczny to dobra inwestycja w polskie społeczeństwo. Beneficjenci programu podczas podróży wydali również własne, dodatkowe środki, co miało pozytywny ekonomiczny wpływ na naszą branżęmówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego od samego początku bardzo wspierała rządowy projekt Bonu Turystycznego. Wszystkie obiekty hotelowe należące do grupy PHH od samego początku honorowały Bon Turystyczny i przygotowały na tę okazję specjalne rodzinne oferty, aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić pobyt rodzinom. To jednak nie koniec. Po zakończonym sezonie wakacyjnym hotele prześcigają się w nowych pomysłach, aby zainteresować tych, którym do tej pory nie udało się zrealizować bonu, do wykorzystania go podczas tak zwanych city break.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Nasze hotele jak najbardziej odczuwają pozytywnie skutki tego programu. Tak jak przewidywałem wcześniej, w pierwszej kolejności skorzystały na tym hotele wypoczynkowe zlokalizowane w miejscowościach turystycznych. Jednak już teraz możemy zauważyć zainteresowanie realizacją bonów na pobyty weekendowe w miastach. Ten program ma działanie falowe: chociaż bon jest realizowany w hotelach i obiektach noclegowych, to jego skutki odczuwają wszystkie firmy obsługujące turystów  – podsumował prezes Cristescu.

Polski Holding Hotelowy to spółka w 100 proc. z kapitałem państwowym, której celem jest nowoczesne zarządzanie obiektami hotelowymi należącymi do Skarbu Państwa. Rolą PHH jest kształtowanie standardów na polskim rynku hotelarskim, jak również wprowadzanie innowacji, nowoczesnych rozwiązań i optymalizacji działania obiektów. PHH od wielu lat współpracuje jako franczyzobiorca z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group i Louvre Hotels Group. W grupie kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego znajduje się łącznie 28 obiektów hotelarskich, co czyni go drugą największą spółką hotelową w kraju i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem. Ponadto, w ramach umowy z PHN, PHH zarządza Regent Warsaw Hotel. W najbliższych latach jako pierwszy w Polsce i Europie wprowadzi markę Vīb, należącą do sieci Best Western Hotels & Resorts. Pod szyldem marki Vīb będą funkcjonowały Apartamenty Zgoda w Warszawie.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.