POT: Przedsiębiorco weź udział w akcji #ZmienTerminNieOdwoluj. Wspierajmy turystykę!

Ostatnie tygodnie to bez wątpienia bardzo trudny czas dla przedsiębiorców działających w turystyce. Zachęcamy jednak Państwa do stosowania dobrych praktyk i przyłączenia się do akcji #ZmienTerminNieOdwoluj. Wspierajmy turystykę! W ten sposób turyści zyskają pewność, że nie stracą zainwestowanych pieniędzy, a branża turystyczna dostanie konkretne zapewnienie, że klienci wrócą do niej po zakończeniu kryzysu.

Branża turystyczna jest bez wątpienia jedną z tych, która jako pierwsza ucierpiała z powodu rozszerzania się pandemii koronawirusa (SARS-Cov-2). W celu złagodzenia skutków kryzysu i utrzymania płynności finansowej, w Państwa gronie – przedsiębiorców działających w turystyce, powstała idea zorganizowania akcji wspierającej zmianę terminów. Bez pełnego zaangażowania w nią jednak przedsiębiorców, nie będziemy w stanie wspólnie przekonać turystów do tego, żeby zdecydowali się nie wycofywać wpłat z góry czy zaliczek, tylko zmieniać terminy wyjazdów.

Turystyka to dla wielu osób emocje i dobre wspomnienia. Dlatego zachęcam wszystkich przedsiębiorców, żeby przyłączyli się do akcji #ZmienTerminNieOdwoluj. Wspierajmy turystykę! Jestem przekonany, że dzięki temu turyści wrócą do Państwa nie tylko po to, aby zrealizować wykupioną usługę, ale także w przyszłości — powiedział sekretarz stanu w Ministerstwie Rolnictwa Andrzej Gut-Mostowy.

W obliczu kryzysu warto stosować dobre praktyki mające na celu zniwelowanie negatywnego wpływu zarówno na przedsiębiorców, jak i klientów. Polska Organizacja Turystyczna zachęca przedsiębiorców do wprowadzenia dobrych praktyk zarekomendowanych przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego https://www.ighp.pl/aktualnosci/szczegoly-aktualnosci?NewsID=45843 Warto pamiętać, że naszą siłą są nasi zadowoleni klienci.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Do akcji włączyło się już wiele podmiotów, w tym m.in. największy polski tour operator Itaka, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Polski Holding Hotelowy, Harmony Polish Hotels, Krakowska Izba Turystyki, Forum Branży Eventowej FBE, Nocowanie.pl czy PKS Polonus. Wszystkim dziękujemy. Klientom kojarzymy się z pozytywnymi rzeczami. Przede wszystkim z gościnnością. Dbajmy o to aby ten wizerunek nie został nadszarpnięty. Wszyscy chcemy, aby bo po minięciu kryzysu nasi klienci do nas wrócili — dodał prezes POT Robert Andrzejczyk.

Polska Organizacja Turystyczna wystartowała z kampanią wspierającą oddolną akcję #ZmienTerminNieOdwoluj. Wspierajmy turystykę! skierowaną do turystów. Będzie ona bazować na mediach społecznościowych, jak i współpracy z przedsiębiorcami oraz polskimi i zagranicznymi środkami masowego przekazu. W promocję akcji bardzo mocno włączyły się wszystkie zagraniczne ośrodki Polskiej Organizacji Turystycznej, które działają na rynkach, z których przyjeżdża większość turystów zagranicznych odwiedzających Polskę.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.