Pracownicy hoteli PHH nagrodzeni w programie Marriott Bonvoy

Udostępnij artykuł
Pracownicy Polskiego Holdingu Hotelowego odebrali nagrodę pieniężną za pozyskanie największej liczby nowych uczestników programu lojalnościowego Marriott Bonvoy. Przedstawiciele recepcji warszawskich hoteli – Courtyard by Marriott Warsaw Airport oraz Renaissance Warsaw Airport Hotel otrzymali symboliczny czek o wartości 53 800 zł. 

Uroczyste wręczenie czeku odbyło się w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott. Czek do rąk własnych pracowników recepcji obu hoteli wręczył Janusz Mitulski, dyrektor ds. rozwoju sieci na Europę Środkowo-Wschodnią, Marriott International. W uroczystości wzięli również udział Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego i dyrektorzy generalni nagrodzonych obiektów.

Dzięki efektywnej pracy obu zespołów hoteli PHH cały czas poszerza się elitarne grono członków programu Marriott Bonvoy. Zwłaszcza imponujący jest tutaj wkład hotelu Courtyard by Marriott. Dzięki niemu w sierpniu tego roku, do programu dołączyło aż 1658 nowych członków. Był to najlepszy wynik wśród wszystkich hoteli marki Courtyard na świecie i wśród wszystkich hoteli sieci Marriott w Europie – powiedział Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju sieci na Europę Środkowo-Wschodnią, Marriott International. – Pracownicy hoteli PHH wykazali się niesamowitym zaangażowaniem i wytrwałością  – cechami, które w Marriott International tak bardzo cenimy. Gratuluję Wam fantastycznych wyników, zwłaszcza w tych trudnych, pandemicznych czasach – podkreślił Mitulski.

ŚWIAT HOTELI – WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Cieszę się, że pomimo trudnego roku dla całej branży hotelarskiej nasi pracownicy są cały czas nastawieni na sukces. Pracownicy hoteli Polskiego Holdingu Hotelowego są świadomi, jak ważny jest program lojalnościowy międzynarodowych sieci, z którymi współpracujemy. Działamy według zasady „think global, act lokal”. Dzięki temu, zwiększając bazę członków programu lojalnościowego, po pierwsze zyskujemy lojalnych gości w naszych hotelach, a po drugie, co jest dla mnie ważne, obniżamy koszty dystrybucji naszych obiektów. To bardzo istotne, że sieci międzynarodowe aktywnie pracują nad zwiększeniem swojego udziału w rynku w stosunku do OTA. Cieszę się, że sieć Marriott w ten sposób motywuje pracowników i pokazuje, że ta praca jest opłacalna dla wszystkich zaznaczył Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Janusz Mitulski, Marriott International i Gheorghe Marian Cristescu, PHH

Warszawski hotel Courtyard zajął pierwsze miejsce wśród  wszystkich 1273 hoteli marki Courtyard na świecie, a także pierwsze miejsce w Europie wśród wszystkich hoteli sieci Marriott pozyskując najwięcej nowych uczestników programu lojalnościowego Marriott Bonvoy. W ramach inicjatywy “It All Starts With You” zespół hotelu Courtyard podniósł poprzeczkę innym hotelom, osiągając w sierpniu ponad 165 proc. celu wyznaczonego przez sieć Marriott i tym samym znalazł się w ścisłej czołówce najlepszych hoteli Marriott na świecie.

Z kolei w okresie styczeń-sierpień 2021 r. Renaissance Warsaw Airport Hotel został najlepiej oceniony przez gości sieci Marriott International na tle 19 innych obiektów działających pod tą marką w państwach położonych w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce. W rankingu gości Marriott, hotel wyprzedza między innymi hotele tej marki w Dubaju, Moskwie, czy Tel Avivie. Wśród wskaźników wyróżniających hotel Renaissance goście najwyżej ocenili czystość w hotelu, obsługę oraz gastronomię. 

Marriott Bonvoy to program lojalnościowy sieci Marriott International, funkcjonujący pod tą nazwą od 2018 r. Obejmuje on ponad 30 marek, a co za tym idzie ponad 7000 hoteli na całym świecie. Dołączenie do programu, jak i samo członkostwo nie wiąże się z żadnymi kosztami, a daje podróżującym wiele benefitów. Dodatkowo Marriott Bonvoy daje możliwość zdobywania punktów które uczestnicy mogą wymienić na określone nagrody.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 09.11.2021
Aktualizacja: 09.11.2021