Radisson Collection Hotel z nagrodą The World Luxury Hotel Award

Udostępnij artykuł
Podczas corocznej ceremonii wręczenia nagród na Mauritiusie 9 października, międzynarodowa kapituła uhonorowała warszawski hotel statuetką w regionalnej kategorii The Luxury City Hotel. Międzynarodowe jury wyłoniło zwycięzców spośród hoteli, które otrzymały najwięcej głosów w internetowym plebiscycie trwającym od 2 do 22 sierpnia. Nagrodę otrzymał Marco Eichhorn, dyrektor generalny Radisson Collection Hotel, Warszawa. Za projektem hotelu stoi biuro Iliard Architecture & Interior Design.

Ustanowiona w 2006 r. nagroda The World Luxury Hotel Awards zapewnia międzynarodowe uznanie zarówno gości, jak i przedstawicieli branży hotelarskiej. Ponad 300 000 osób głosuje każdego roku w ciągu czterech tygodni, aby wybrać zwycięzców w ponad 100 różnych kategoriach. Nagrody przyznawane są w skali kraju, regionu, kontynentu i świata. Zwycięzcy wybierani są w publicznym głosowaniu online, co zapewnia uznanie, które odzwierciedla ciężką pracę i poświęcenie wykazywane każdego dnia przez wszystkich pracowników hoteli.

Wiele czynników ma wpływ na wybór zwycięzców – między innymi marka, lokalizacja oraz ogólna satysfakcja Gości na podstawie recenzji online – mówi Jana Stoman, dyrektor wykonawcza The World Luxury Hotel Awards.

ŚWIAT HOTELI – WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Radisson Collection Hotel, Warszawa położony jest w biznesowej dzielnicy Warszawy, zaledwie kilka kroków od Starego Miasta, obiektów kulturalnych i głównych biur. Każdy z 309 pokojów i apartamentów posiada współczesny wystrój wzbogacony designerskimi akcentami, a pokoje na wyższych piętrach oferują spektakularny widok na stolicę Polski. Radisson Collection Hotel, Warszawa posiada również nowoczesne zaplecze do organizacji różnego rodzaju wydarzeń, wspaniałą restaurację serwującą lokalne przysmaki z tętniącym życiem lobby barem oraz wyjątkowe centrum fitness z basenem, strefą spa oraz siłownią. Te wszystkie udogodnienia sprawiają, że można poczuć w nim prawdziwe doświadczenie luksusowego hotelu miejskiego.

Gratulujemy tegorocznym zwycięzcom. Prawdziwy luksus nie jest łatwy do osiągnięcia. Potrzeba bardzo efektywnego i oddanego personelu, który jest gotów pójść o krok dalej, aby zapewnić każdemu z Gości poczucie opieki i świadomości, że każda sytuacja zostanie odpowiednio rozwiązana. To jest definicja luksusu. To właśnie sprawia, że zwycięzcy wyróżniają się na tle innych – mówi Michael Hunter-Smith, dyrektor marketingu The World Luxury Awards.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 18.10.2021
Aktualizacja: 26.10.2021