Po tymczasowym zamknięciu, hotele Radisson Blu oraz Park Inn by Radisson w Polsce ponownie otwierają swoje drzwi. Trwa wielkie odliczanie – każdego wieczoru podświetlone okna fasad hotelowych – od Gdańska po Wrocław i Kraków, od morza po góry – mówią o tym, ile dni zostało do powitania pierwszych gości.
W kilku miastach Polski okna w fasadach hoteli sieci Radisson Hotel Group każdego wieczora ogłaszają ile dni zostało jeszcze do ich ponownego otwarcia. Układające się w wielkie cyfry światła to znak, że trwa długo wyczekiwane odliczanie do uroczystego powitania pierwszych gości.
Krakowski hotel Radisson Blu – położony w samym sercu miasta pomiędzy Zamkiem Królewskim na Wawelu i Rynkiem Głównym, na nowo otworzył swe podwoje już w poniedziałek 8 czerwca. We wtorek 9 czerwca gości powita zaś zlokalizowany nieopodal – tuż obok nowoczesnego ICE Kraków – konferencyjny hotel Park Inn by Radisson.
Hotel Radisson Blu Wrocław – znajdujący się nad Odrą, blisko historycznego Rynku i Ostrowa Tumskiego otworzy się już 10 czerwca i dokładnie tego samego dnia goście przekroczą też progi stylowego hotelu Radisson Blu w Gdańsku przy słynnym Długim Targu.
Część hoteli Radisson Hotel Group jest już otwarta lub w ogóle nie zawiesiła działalności – to Park Inn by Radisson w Katowicach i Poznań, Radisson Blu w Świnoujściu, Szczecinie i Zakopanem, a także Radisson w Gdańsku oraz najmłodszy – otwarty w maju hotel Radisson w Szklarskiej Porębie. Z kolei daty wznowienia działalności hoteli w Warszawie – to jest Radisson Collection oraz Radisson Blu Sobieski, będą znane niebawem.
ŚWIAT HOTELI: kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Naszym gościom – przybywającym z różnych stron Polski i w przyszłości także z każdego zakątka świata, oferujemy komfortowe i możliwie bezpieczne warunki. W tym celu wdrożyliśmy rygorystyczne normy sanitarne i szczegółowe wytyczne dotyczące czystości i dezynfekcji dotyczące ich pobytu, jak i dotyczące odbywających się u nas spotkań. Jesteśmy szczęśliwi, że ponownie otwieramy hotele i znów witamy gości w naszych progach – mówi Olof Karlsson, regionalny dyrektor na Polskę i Południowo-Wschodnią Europę, Radisson Hotel Group.
Zobowiązanie do bezpieczeństwa i higieny Radisson Hotel Group, we współpracy z międzynarodowym specjalistą w zakresie inspekcji i certyfikacji, firmą SGS, wypracował tzw. Protokół Bezpieczeństwa – globalne zobowiązanie w zakresie czystości i higieny hoteli dla bezpieczeństwa gości i pracowników. Protokół obejmuje 20 szczegółowych punktów dotyczących dbania o przestrzenie publiczne, pokoje oraz przygotowania i serwowania posiłków, a także wytyczne pracy personelu. Kolejnych 10 punktów określa zasady higieny i bezpieczeństwa spotkań – w tym przygotowanie sal konferencyjnych i obsługę wydarzeń od A do Z. Protokół Bezpieczeństwa jest gwarancją troski o zdrowie i komfort pobytu gości, a także bezpieczeństwo partnerów biznesowych i pracowników. Więcej informacji na: https://www.radissonhotels.com/en-us/social-responsibility/health-safety
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.