Edukacja, hotele i ASMR mogą iść w parze. Jeśli ktoś ma co do tego wątpliwości, czas na seans serialu, który powstał we współpracy sieci hoteli PURO z Grammar Mammą. Agata Borowiecka, dobrze znana użytkownikom TikToka i Instagrama nauczycielka angielskiego, wciela się w nim w różne postacie. Jako Rebecca Lovelace, hotelowa hostka i narratorka, odświeża słownictwo oraz frazy, które przydadzą się zarówno w podróży, jak i w codziennym, hotelowym życiu. Robi to w formule, która pozostawia widzów z niedosytem i wzbudza ciekawość co do dalszych przygód głównej bohaterki.
Projekt, w którym marka PURO wspiera edukację, ma na celu odświeżenie klasycznych rozmówek, które przez lata były podstawą nauki praktycznych zwrotów przydatnych w hotelach. Dodanie fabuły, nieoczywistych zwrotów akcji oraz dynamiki znanej z platform społecznościowych pozwala połączyć lekkość formy z merytoryczną treścią. Pierwszy sezon to aż 6 edukacyjnych odcinków, które co tydzień będą pojawiały się na kanale Agaty.
ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
W główną rolę, ale także w role poboczne, wcieliła się Grammar Mamma, prezentując tym samym swoje wyjątkowe umiejętności aktorskie. Za produkcję serialu z ramienia marki PURO odpowiadała Weronika Kwiatkowska, PR i Marketing Managerka. Produkcję wspierało studio Baies, w składzie Joanna Legawiec oraz Jagoda Kałuzińska. Materiał powstał w przestrzeniach hotelu PURO Warszawa Centrum przy ulicy Widok.
Źródło: PURO
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.