Działa już restauracja SPHINX na wrocławskim Rynku. Lokal po ponad rocznej przerwie wrócił pod swój dawny adres – Rynek 39/40. Restauracja przygotowała 120 miejsc na sali oraz dodatkowych 80 w letnim ogródku.
Otwarta niedawno wrocławska restauracja SPHINX jest po remoncie, a wnętrze zyskało wygląd zgodny z nowym standardem wystroju w sieci. Na sali goście mają do dyspozycji 37 stolików i lóż z kanapami, które poustawiano z myślą o wygodzie zarówno osób przychodzących w pojedynkę, jak i w towarzystwie, a także w większej grupie. W lokalu nie mogło zabraknąć charakterystycznych dla restauracji SPHINX kolorowych lamp z tykw.
Zapraszamy gości do naszej najnowszej restauracji. Bardzo się cieszymy, że po dłuższej przerwie SPHINX wraca do tej prestiżowej lokalizacji i może ponownie być wrocławską wizytówką naszej sieci. Mamy nadzieję, że będzie równie chętnie odwiedzany przez gości mieszkających we Wrocławiu i odwiedzających to wyjątkowe miasto – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, firmy do której należy sieć SPHINX Restauracje.
W menu nowo otwartego lokalu SPHINX są dania inspirowane kuchnią orientalną. Oprócz popularnej shoarmy, goście znajdą tu także kilka rodzajów steków oraz inne mięsa, ryby, ale też sałaty, dania wegetariańskie oraz wybór deserów. Propozycje bezmięsne są oznaczone w karcie symbolem zielonego listka. Fani letnich smaków mogą zdecydować się na nowe dania z kurkami, fasolką szparagową i szpeclami z sezonowej wkładki do menu. Nowością jest też Shoarma Wege – to danie wegańskie, a jego podstawą są roślinne kawałki na bazie soi. Są podawane z warzywami z patelni (fasolka szparagowa, cukinia, brokuły, marchewka, czerwona cebula) w glazurze z sosu Teriyaki, a także z mango w sosie, ryżem i bułką pita własnego wypieku.
Nowy wrocławski lokal sieci jest przygotowany na odwiedziny rodzin z dziećmi – w restauracji powstał kącik zabaw oraz można skorzystać z podwyższanych krzesełek. Dla dzieci jest też karta Kids Menu. Zanim dania z niej zostaną zaserwowane, dzieci mogą zająć się kolorowankami i grami umieszczonymi na papierowych podkładkach.
RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<
O Grupie Sfinks Polska
Zarządza 106 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 67 restauracji SPHINX (segment casual dining), 34 pubami Piwiarnia (segment gastro pubów), 3 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i lokalami Lepione Pieczone by Chłopskie Jadło oraz The Burgers. Spółka prowadzi też sprzedaż w dostawie w oparciu o marki dostępne tylko w dowozie takie jak The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken czy Da Mamma. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.
Źródło: Grupa Sfinks Polska
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.