Sheraton Grand Kraków ponownie się otwiera. Na start atrakcyjne oferty

Udostępnij artykuł
29 maja – krakowski Sheraton na nowo przyjął swoich gości. Gospodarze podkreślają, że są gotowi przyjmować gości z zachowaniem nowych procedur dotyczących bezpieczeństwa. Co jednak najważniejsze dla nas, zachowujemy swoje najwyższe standardy gościnności – zaznaczają.

Widzimy, że przerwa w normalnym funkcjonowaniu świata, a co za tym idzie naszego hotelu, była zbyt krótka, aby zmienić naszych gości. Cieszymy się, gdy pytają, kiedy się otwieramy. Przez ostatnie dni pracowaliśmy nad tym, aby dostosować hotel do nowych reguł, między innymi instalując oznakowania-instrukcje dla gości, czy dezynfekując wszystkie pomieszczenia, łącznie z pokojami. Pracownicy przeszli też potrzebne szkolenia. Jesteśmy gotowi na nową rzeczywistość, ale podkreślamy – nasze podejście do podróżnych i misja, by przyjąć ich tak, by pobyt zapamiętali na długo pozostają niezmienne – mówi Gabriela Ditetova, kierująca krakowskim Sheratonem.

Na otwarcie hotel proponuje atrakcyjne oferty. W cenie 960zł brutto goście skorzystają z weekendowego dwudniowego pakietu Travel Together (pt-ndz lub sb-pon), który obejmuje dwa noclegi, śniadanie, jedną kolację na tarasie widokowym na dachu obiektu, powitalny drink, a także możliwość wczesnego zameldowania i późnego wymeldowania.

Druga oferta to jednodniowy pobyt dla dwóch osób w cenie około 600zł brutto (w zależności od typu pokoju). Obowiązuje siedem dni w tygodniu. Obejmuje nocleg ze śniadaniem, kolację na tarasie widokowym, powitalnym drink, parking, a także możliwość wczesnego zameldowania i późnego wymeldowania. Szczegóły dotyczące obu ofert znajdują się na stronie marriott.com/krksi.

Jutro zostaną też otwarte należące do hotelu restauracje: wspomniany bar na tarasie widokowym i amerykańska restauracja Some Place Else oraz kawiarnia Qube . Gospodarze restauracji zapewniają, że są gotowi na przyjmowanie gości zgodnie z ogłoszonymi restrykcjami; zrezygnowali m.in. z bufetów.

Otwarty w 2004 roku, położony tuż przy Wiśle i Wawelu, posiadający wspaniały widok, to hotel lubiany przez turystów z Polski i całego świata. Najwięcej zagranicznych gości przyjeżdża tu z Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Obiekt należy do największej sieci hoteli na świecie Marriott International.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 28.05.2020
Aktualizacja: 01.06.2020