Nowe oblicze Siedliska stanowi odświeżona i wzbogacona baza wellness&beauty. Na gości czekają nowe sauny parowe: rzymska, ziołowa i fińska. W skład nowego zaplecze rekreacyjnego wejdą także: sala cardio, drewniana balia z hydromasażem, która podgrzewana jest piecem na drewno oraz nowy gabinet kosmetyczny, wyposażonych m.in. w sprzęt do terapii termalnej, wykorzystującej dobroczynne działanie ciepłego piasku. I to jeszcze nie koniec – kolejną inwestycją Siedliska Morena będzie budowa odkrytego, podgrzewanego basenu o łącznej powierzchni 200 mkw.
Obecnie w skład oferty spa obiektu wchodzą m.in. basen, gabinety masażu oraz zabiegów kosmetycznych na twarz i ciało. W gabinetach używane są kosmetyki czterech marek: Clarins, Estee Lauder, Skin Ceuticals oraz Dermalogica.
Siedlisko Morena jest utrzymany w tradycyjnym, mazurskim stylu, a usytuowany nad jeziorem Ułówki. Ośrodek posiada 36 pokoi hotelowych (każdy ma odmienny wystrój i charakter: motywy kwiatowe i marynarskie, a także rustykalne). Kompleks tworzy pięć budynków, w których znajdują się m.in.: restauracja serwująca polskie, choć dietetyczne dania (wszystkie posiłki są serwowane w formie "szwedzkiego stołu"), klub jazzowy, kawiarnia internetowa, miniprzedszkole, zaplecze konferencyjne oraz korty tenisowe. Doba w pokoju dwuosobowym to koszt 320-560 zł, a w apartamencie – 600 zł. Oferta jest skierowana zarówno dla gości indywidualnych, jak i biznesowych. Nad opracowaniem i realizacją strategii kreowania wizerunku hotelu w mediach ogólnopolskich czuwa warszawska agencja Kostrzewa PR.