Skok na SOK: 10 nowych lokali do końca roku

Udostępnij artykuł

– Wprowadzenie franczyzy planowane jest na przełomie 2010/2011 – przyznaje Jacek Parol. Obecnie firma skupia się na poszukiwaniu dobrych lokalizacji oraz na promocji marki. Założono profil na Facebook’u, a w planach jest strona internetowa. Lokale Skok na SOK będą miały powierzchnię 70-90 mkw. – Nie chcemy prowadzić małych barków czy stoisk. Bliżej nam do konceptu kawiarnianego. W naszych lokalach, oprócz róznego rodzaju świeżych soków, dostępne będą także kawy, herbaty i desery (w tym w wersji eko). Chcemy być także przyjaźni osobom starszym oraz matkom z dziećmi – podaje nasz rozmówca. Pilotażowy lokal Skok na SOK ruszył w październiku 2009 roku na warszawskim Kabatach. Właściciel konceptu – XXL Media to agencja reklamowa i wydawnictwo, które jest właścicielem m.in. prozdrowotnego magazynu Moda na Zdrowie.

– Wprowadzenie franczyzy planowane jest na przełomie 2010/2011 – przyznaje Jacek Parol. Obecnie firma skupia się na poszukiwaniu dobrych lokalizacji oraz na promocji marki. Założono profil na Facebook’u, a w planach jest strona internetowa. Lokale Skok na SOK będą miały powierzchnię 70-90 mkw. – Nie chcemy prowadzić małych barków czy stoisk. Bliżej nam do konceptu kawiarnianego. W naszych lokalach, oprócz róznego rodzaju świeżych soków, dostępne będą także kawy, herbaty i desery (w tym w wersji eko). Chcemy być także przyjaźni osobom starszym oraz matkom z dziećmi – podaje nasz rozmówca. Pilotażowy lokal Skok na SOK ruszył w październiku 2009 roku na warszawskim Kabatach. Właściciel konceptu – XXL Media to agencja reklamowa i wydawnictwo, które jest właścicielem m.in. prozdrowotnego magazynu Moda na Zdrowie.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 18.03.2010
Aktualizacja: 18.03.2010