Skok na SOK: 10 nowych lokali do końca roku

– Wprowadzenie franczyzy planowane jest na przełomie 2010/2011 – przyznaje Jacek Parol. Obecnie firma skupia się na poszukiwaniu dobrych lokalizacji oraz na promocji marki. Założono profil na Facebook’u, a w planach jest strona internetowa. Lokale Skok na SOK będą miały powierzchnię 70-90 mkw. – Nie chcemy prowadzić małych barków czy stoisk. Bliżej nam do konceptu kawiarnianego. W naszych lokalach, oprócz róznego rodzaju świeżych soków, dostępne będą także kawy, herbaty i desery (w tym w wersji eko). Chcemy być także przyjaźni osobom starszym oraz matkom z dziećmi – podaje nasz rozmówca. Pilotażowy lokal Skok na SOK ruszył w październiku 2009 roku na warszawskim Kabatach. Właściciel konceptu – XXL Media to agencja reklamowa i wydawnictwo, które jest właścicielem m.in. prozdrowotnego magazynu Moda na Zdrowie.

– Wprowadzenie franczyzy planowane jest na przełomie 2010/2011 – przyznaje Jacek Parol. Obecnie firma skupia się na poszukiwaniu dobrych lokalizacji oraz na promocji marki. Założono profil na Facebook’u, a w planach jest strona internetowa. Lokale Skok na SOK będą miały powierzchnię 70-90 mkw. – Nie chcemy prowadzić małych barków czy stoisk. Bliżej nam do konceptu kawiarnianego. W naszych lokalach, oprócz róznego rodzaju świeżych soków, dostępne będą także kawy, herbaty i desery (w tym w wersji eko). Chcemy być także przyjaźni osobom starszym oraz matkom z dziećmi – podaje nasz rozmówca. Pilotażowy lokal Skok na SOK ruszył w październiku 2009 roku na warszawskim Kabatach. Właściciel konceptu – XXL Media to agencja reklamowa i wydawnictwo, które jest właścicielem m.in. prozdrowotnego magazynu Moda na Zdrowie.