Sphinx wraca na rynek we Wrocławiu

Udostępnij artykuł


Sieć restauracji Sphinx znowu będzie miała swój lokal pod adresem Rynek 39/40 we Wrocławiu. Restauracja serwująca popularną shoarmę i inne dania inspirowane kuchnią orientalną po ponad rocznej przerwie, ponownie otworzy się w dawnej lokalizacji, gdzie wcześniej działała przez  20 lat.

Sphinx

Sphinx przy wrocławskim Rynku był jedną z najdłużej działających restauracji naszej sieci. Niestety pandemia i związany z nią lockdown dla gastronomii oraz posiadanie w pobliżu drugiego lokalu, na Placu Solnym, spowodowały, że musieliśmy zakończyć tam działalność. Dziś jesteśmy w zupełnie innej sytuacji i zdecydowaliśmy się na powrót dokładnie w to samo miejsce. Teraz przygotowujemy restaurację do ponownego otwarcia. Chcielibyśmy, by jak najszybciej goście mogli znów korzystać z naszej oferty – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx .

Nowy wrocławski Sphinx jest w trakcie kompletowania personelu. Plan zakłada, że lokal otworzy się w ciągu kilku tygodni. Będzie to czwarta wrocławska restauracja sieci Sphinx , obok lokali przy Placu Solnym, w CH Pasaż Grunwaldzki i CH Futura Park.

To ogromna radość, że po ostatnich naprawdę trudnych dla gastronomii latach możemy odbudowywać się i zapraszać gości do naszych kolejnych restauracji. Mamy silne marki gastronomiczne, które notują coraz wyższą sprzedaż, a także coraz więcej zgłoszeń od osób zainteresowanych franczyzą. Pracujemy nad tym, aby wrocławska restauracja nie była jednym takim powrotem – zapowiada Mateusz Cacek.

Restauracje grupy Sfinks Polska, do której należy m.in. sieć Sphinx , na koniec kwietnia wypracowały przychody w wysokości 58,9 mln zł, co oznacza wzrost o 20,5 proc. W samym kwietniu br. grupa odnotowała wzrost sprzedaży gastronomicznej o 15 proc. do 14,68 mln zł. Takie obroty wypracowały 73 restauracje pod szyldami Sphinx, Chłopskie Jadło, Lepione Pieczone by Chłopskie Jadło oraz The Burgers. Na porównywalnej sieci lokali wzrost przychodów gastronomicznych w kwietniu był jeszcze wyższy i wyniósł 20,3 proc. rok do roku.

Źródło: Sfinks Polska

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec-kwiecień 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 23.05.2023
Aktualizacja: 23.05.2023