Spotkania hybrydowe w Crowne Plaza Warsaw – The HUB

Udostępnij artykuł
Wprowadzony w 2020 roku program Meet With Confidence został właśnie rozszerzony o najnowsze rozwiązania technologiczne, a także narzędzia do wydarzeń hybrydowych z ofertą zaawansowanych systemów audiowizualnych, którą zapewnią wiodące w swoich dziedzinach firmy. Crowne Plaza Warsaw – The HUB jako pierwszy hotel sieci IHG w Polsce dysponuje tą ofertą.

Sieć IHG Hotels & Resorts wprowadza nowe, wielopoziomowe podejście do planowania spotkań. Osoby dokonujące rezerwacji i planiści mogą wybierać spośród dwóch hybrydowych rozwiązań do obsługi wydarzeń. Smart i Expert, aby zagwarantować jak najlepsze doświadczenie dla uczestników – zarówno tych biorących udział w spotkaniu osobiście jak i wirtualnie, w jednej lub wielu różnych lokalizacjach.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

Crowne Plaza® Warsaw – The HUB jest pierwszym hotelem tej marki w Polsce. To jeden z największych na świecie brandów hotelowych typu „upscale”, stworzony z myślą o nowoczesnych osobach podróżujących służbowo. Posiada stylowe centrum konferencyjne o ponad 1,4 tys. mkw. powierzchni. Z 30 funkcjonalnymi salami, od kameralnych boardroomów do przestronnej sali balowej z dostępem do światła dziennego i nowoczesnym sprzętem. Zmieniające się środowisko pracy oznacza, że goście szukają inspirujących, elastycznych przestrzeni. Takich, w których mogliby przebywać i pracować jednocześnie, wyjątkowo zaprojektowana przestrzeń nowego hotelu, zapewnia właśnie taką możliwość.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 16.03.2021
Aktualizacja: 16.03.2021