Przełom września i października w Złoty Groń Resort & Spa w Istebnej minął pod znakiem długich rozmów z przedstawicielami branży MICE o przyszłości wyjazdów firmowych w czasie pandemii. Właściciele i menadżerowie firm – organizatorów spotkań biznesowych, korzystając z dwudniowego zaproszenia, zostali zapoznani z walorami oraz możliwościami resortu.
Zaproszeni goście poznali część biznesową hotelu, noclegową a także rekreacyjną ze strefą wellness, fitness oraz spa, jak również otoczenie obiektu, której istotnym elementem jest górna stacja wyciągu narciarskiego.
Pierwszego dnia pobytu goście Złoty Groń Resort & Spa skorzystali również z zaproszenia na kolację degustacyjną w hotelowej restauracji z panoramicznym widokiem na góry. Jako menu popisowe Szef Kuchni zaprezentował sezonowaną na miejscu polską wołowinę.
RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Drugi dzień pobytu zaowocował spotkaniem w większym gronie, z zaprzyjaźnioną, lokalną firmą eventową Base Camp (www.bcamp.pl), dzięki której wyjazdy biznesowe w góry nabierają intensywności.
W ramach podziękowania za przyjęcie zaproszenia, goście otrzymali naturalne, zgodne z filozofią slow food, której hotel jest wierny, produkty Spichlerza Smaków Złotego Gronia – nowej marki resortu. Produkty przypadły do gustu gościom, którzy już złożyli zamówienia na personalizowane prezenty świąteczne dla swoich pracowników i kontrahentów. Wśród zaproszonych do hotelu gości znaleźli się m. in. firma Bossa Nova Events z Krakowa oraz Hotel Expert Events z Bytomia, których pozytywne wrażenia wróżą dobrą współpracę. Jednak wszyscy są zgodni, że branża związana z organizacją wyjazdów biznesowych zmieniła się i należy skupić się na obsłudze kameralnych, wymagających grup, dla których Złoty Groń Resort & Spa jest świetnym wyborem.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.