Sprzedaż przedsiębiorstwa Kujawy-Zajazd Polski

Udostępnij artykuł

Firma kupiła udziały o wartości nominalnej 798595 zł, stanowiące 75,7 proc. kapitału zakładowego spółki. Przedmiotem działalności Przedsiębiorstwa Kujawy-Zajazd Polski jest prowadzenie hoteli i obiektów noclegowych. Przedsiębiorstwo posiada trzygwiazdkowy Zajazd Polski i jednogwiazdkowy hotel Kujawy.

Położony w centrum Włocławka, przy Placu Wolności, Zajazd Polski oferuje 71 miejsc hotelowych w 38 apartamentach oraz pokojach jedno- , dwu- i trzyosobowych. Wszystkie pokoje są z łazienkami, telewizją kablową i dostępem do Internetu. W budynku działa również restauracja oraz sala konferencyjna na 25 osób.

Hotel Kujawy położony jest w centrum Włocławka, przy krajowej jedynce, w bezpośrednim sąsiedztwie dworców PKP i PKS. Dysponuje 133 miejscami w pokojach jedno-, dwu- i trzyosobowych. Łącznie w hotelu jest 95 pokoi w większości niedawno wyremontowanych, z łazienkami, telefonami i telewizją satelitarną. W obiekcie działa również restauracja oraz sala konferencyjna na 60 miejsc.

Przychody Przedsiębiorstwa Hotelarskiego Kujawy-Zajazd Polski za 2008 r. wyniosły 2, 8 mln zł. Kapitał własny spółki wynosi ponad 3 mln zł, a kapitał zakładowy – ponad milion zł. Wynik netto spółki na koniec grudnia 2008 r. wyniósł 84121,68 zł, a suma bilanosowa – 4 066 855,8 zł. Przedsiębiorstwo zatrudniało 24 osoby.

Aktualnie, według danych Ministerstwa Sportu i Turystyki we Włocławku działa sześć hoteli, w tym: jeden jednogwiazdkowy, jeden dwugwiazdkowy, trzy trzygwiazdkowe oraz jeden czterogwiazdkowy.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 16.04.2010
Aktualizacja: 16.04.2010