Potrzebujesz motywacyjnego kopa dla siebie lub twojego zespołu? Rozwiąż problemy z personelem podczas szkolenia dla kadry menadżerskiej gastronomii, które odbędzie się 2 grudnia w Poznaniu. Warsztat poprowadzą Patrycja Siwiec i Adam Pawłowski MS, autorzy bestsellerowych książek „Gościnność”, „Gościnność od kuchni” oraz „Winnego Planera”.
Szkolenie kierowane jest do właścicieli lokali gastronomicznych, menadżerów, kierowników sali, kelnerów chcących się rozwijać w zawodzie, przedstawicieli branży hotelarskiej, właścicieli agroturystyk i winnic. Jest także dla osób, które przygotowują się do objęcia awansu i niebawem będą zarządzać zespołem.
Warsztat poprowadzą Patrycja Siwiec (trenerka kompetencji miękkich w gastronomii) i Adam Pawłowski MS (pierwszy polski Master Sommelier), autorzy bestsellerowych książek „Gościnność”, „Gościnność od kuchni” oraz „Winnego Planera”.
DATA: 2 grudnia 2024 (poniedziałek), 9:00 – 16:00
MIEJSCE: Hotel Illon, Poznań
SZCZEGÓŁY na temat udziału w szkoleniu znajdują się na stronie Gościnności.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE wrzesień-październik 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Jak wygląda program szkolenia dla kadry menadżerskiej gastronomii?
9:00-10:30 – Gościnność i profesjonalna obsługa. Mity na temat dobrej obsługi.
10:30-10:45 – Networking. Przerwa kawowa.
10:45-12.30 – Warsztat. Tworzenie ścieżki gościa w Twoim lokalu. Jak udoskonalić doświadczenie gościa dzięki obsłudze?
12:30-13:00 – Przerwa lunchowa. Trend watching.
13:00 – 14:00 – Zarządzanie zespołem w gastronomii. Jak mówić do pracowników, nie tylko by nas słuchali, ale by nas SŁYSZELI?
14:00 – 14:15 – Networking. Przerwa kawowa.
14:15 – 15:45 – Psychologia gościnności. Narzędzia służące rozwiązywaniu konfliktów w zespole. Sytuacje kryzysowe z gośćmi.
15:45 – 16:00 – Q&A. Rozdanie dyplomów Akademii Gościnności oraz materiałów szkoleniowych.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu menadżerskim dla branży gastronomicznej?
- Dowiesz się jak lepiej zadbać o gościa, bo poznasz zasady tworzenia ścieżki gościa
- Dowiesz się jak rozmawiać z pracownikami, co robić, by nas słuchali oraz jak budować stabilny zespół.
- Dowiesz się jak zwiększyć średni rachunek
- Poznasz narzędzia, które pomogą Ci skutecznie motywować pracowników i przekazywać im wiedzę
- Poznasz nowych ludzi z branży i będziesz mógł odbić swoje myśli w kameralnej grupie
- Wyjedziesz z dyplomem, dwoma poradnikami “Gościnność”, nowymi pomysłami i znajomościami
- Jeżeli wyślesz swojego pracownika to z pewnością wróci zmotywowany i pełen wiedzy
Co dostajesz?
- 7 intensywnych godzin warsztatowych podczas których wypracujesz konkretne modele pracy dla swojego lokalu
- Materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika: papierowe egzemplarze naszych bestsellerowych poradników: „Gościnność” i „Gościnność od kuchni”.
- Certyfikat ukończenia szkolenia w „Akademii Gościnności”
- Zniżki na kursy winiarskie Capstone oraz WSET
- Zniżki na konsultacje indywidualne, coaching oraz szkolenia grupowe
- Przerwy kawowe: kawa, woda, herbata
- Lunch niespodzianka
Materiał powstał we współpracy z Gościnnością
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.